Android? *fniss*
Hört talas om Sailfish ???
Android? *fniss*
Jag har en Nexus 4 och kan nog tro att Nexus 5 är så bra det blir.
Samsung säkert också bra.
Windows är väl jättebra om man ska köra Excel och Lync i telefonen, att det inte finns en enda app är däremot ett problem.
Stackars Markus, det där kommer han få äta upp längeOT
Vilken app saknar du? Spännbandsguiden?
OT
Vilken app saknar du? Spännbandsguiden?
Dropbox, Blocket, Skyscanner, Flightradar, Imdb, Lauritz, Linkedin, Mina Fordon, PL Fantasy, Prisjakt, Reagan Quoter, Tasteline, SAS, SATS, SF Bio, Skandiabanken, SL SMS, Soundhound, Stockholm Travelling, SvD, Tapatalk, Taxi Stockholm, Truecaller, UD Resklar, Wikipedia, Wordfeud, Yr och Spännbandsappen 2007
och Spännbandsappen 2007
Dropbox - Finns
Blocket - Finns
Skyscanner - Finns
Flightradar - Finns
Imdb - Finns
Lauritz - 08problem
Linkedin - Finns
Mina Fordon - IE10
PL Fantasy - Snusk?
Prisjakt - Finns
Reagan Quoter - Finns en hög med Reagan apps
Tasteline - Snusk?
SAS - SAS Survival Guide finns
SATS - Finns
SF Bio - Finns
Skandiabanken - Finns
SL SMS -STHLM commute
Soundhound - Finns
Stockholm Travelling - Finns
SvD - Finns
Tapatalk - Finns
Taxi Stockholm - Taxi 020 ?
Truecaller - Finns
UD Resklar - IE10
Wikipedia - Finns
Wordfeud - Finns
Yr - Finns
Tror för övrigt absolut inte att allt ovan finns, det baserar jag bl.a. på att jag aldrig sett någon aktör över huvud taget annonsera att deras app finns till Windows. Senast idag stod jag och funderade på om man borde ha en parkeringsapp så man slapp hämta biljett i maskinen, och det fanns - naturligtvis - inte till Windows.
Alla smartphones ska ju va så förbannat stora! Jag är ute efter en telefon i storlek som Iphone 4an. Någon som har tips på en bra android med 4g vid den storleken?
Det cirkulerar en del intressanta rykten kring kommande Galaxy S5. 64-bitars arkitektur (snabbare), metall/kolfiberskal etc etc. Kan bli bra?
Jag är extremt nöjd med Note2 och har tittat på Note3. Den senare har senaste wifi-standarden, högre upplösning på skärm och kamera, ir, väger lite mindre och en del andra nya finesser. Drar däremot mer ström än sin föregångare, så den håller inte fullt ut en laddning två-tre dygn som Note2 gör. Inte tillräckligt för mig för att byta mao.
Trots att de är lite för stora att ha i fickan och t.ex. kunna sätta sig ned, är den stora skärmen värt det. Och pennan! Går faktiskt att arbeta med eller kolla film på utan att behöva förstoringsglas.
Så jag ligger nog kvar på Note2 ett bra tag och väntar in en ännu senare uppföljare.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|