Maestro
Ny medlem
Såg tredje delen av Hobbit-trilogin igår på bio och den var riktigt bra, fast å andra sidan har jag ju en förkärlek till gigantiska stridsscener i mäktiga fantasy miljöer. Minus med filmen är just det, från början till slut var bara brutala slag och rustningar, liknade mer 300 än något ur Sagan om ringen. Storyn spelade andra fiol liksom och synd att Smaug ,den coolaste draken ever var med så lite.
Och Persbrandt klarar man sig utan.
Hobbit femhäraslagen når inte riktigt lika långt som Interstellar som jag lägger min röst på. Intressant och rörande rymdsci-fi med övertygande vetenskapliga ekvationer, kvantfysik och maskhål och modigt uppvisat av dessa. Handlar om att rädda människorna från jorden som håller på att ödeläggas. Även om en del i ekvationerna känns lite löjliga är de värda att grubbla vidare på. Storslagen film som bör ses på bio.
Vilka är era favoritfilmer detta året?
Och Persbrandt klarar man sig utan.
Hobbit femhäraslagen når inte riktigt lika långt som Interstellar som jag lägger min röst på. Intressant och rörande rymdsci-fi med övertygande vetenskapliga ekvationer, kvantfysik och maskhål och modigt uppvisat av dessa. Handlar om att rädda människorna från jorden som håller på att ödeläggas. Även om en del i ekvationerna känns lite löjliga är de värda att grubbla vidare på. Storslagen film som bör ses på bio.
Vilka är era favoritfilmer detta året?