Bästa tjejhojen?

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Men att lacka åket rosa låter läskigt, rosa är inte en färg som något motordrivet fordon borde få tramsa runt i. USCH.

Skit ned dig va.

Joss2_filteredlor.jpg

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Vad är en tjejhoj? :va

En hoj som en tjej gillar. Det var därför jag skrev vilken sort och varför. Personligen är jag normallängd som tjej och det är inte alla hojar som passar mig. Jag gillar Husaberg 390 till exempel men då vill jag att den ska vara med sänkt sadel för annars blir det så jävla vingligt så fort man stannar till. :)

tkdrille

Guest
Du får väl lära dig att finna din balans. Så kan du köpa vad du vill.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Fast din hoj går ju nästan inte under det jag menar med rosa, den är väl snarare hot pink. Jävligt snygg för övrigt BTW. :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Haha, den va ju lite kul, men det kommer ALDRIG hända. Rosa inslag på hjälmen skulle kunna hända, men INTE hojen!
Så rosa tyllkjol är inte uteslutet som del av mc-utrustningen?

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Jag måste bidra med lite seriösighet! Kort och korrekt svar är kawasaki zxr 400 ninja (min hoj) lätt och smidig, låg sadelhöjd (så pass låg att jag sitter obekvämt med mina 183 cm).

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
En av de mest försynta och frökenaktiga på det här forumet, kan man säga. :crash

Och det kom ju från rätt mun :crash :hihi
Fortfarande lite liv i dig , gumman :krama

Tjejer kör tjejhundra såklart :D

Eftersom vi är olika långa precis som killar så får man testa sig fram vad man trivs bäst på. I början kan det vara bra med en låg cykel för att hitta balansen men sen spelar det inte så stor roll. På min ena når jag ner med fötterna och på den andra med tårna bara. Det viktiga är att man känner sig hemma på cykeln.

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
En hoj som en tjej gillar. Det var därför jag skrev vilken sort och varför. Personligen är jag normallängd som tjej och det är inte alla hojar som passar mig. Jag gillar Husaberg 390 till exempel men då vill jag att den ska vara med sänkt sadel för annars blir det så jävla vingligt så fort man stannar till. :)

Fast jag gillar min hoj lika mycket som killar gillar sin hoj av samma sort. Det blir la ingen skillnad för att jag är tjej eller inte? Jag är ganska lång och tycker verkligen inte om att knö ihop mig på en liten Monster så den blir inte lämplig för mig även fast jag har en snippa :va. Men för korta killar kanske den passar utmärkt?

Frågan borde ju egentligen vara bästa hojen för korta personer för det verkar vara det som definerar en tjej? Liten och obalanserad?
:hihi

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Skönt att det kommer från nån som åker jekla C1 :D

Och GS:en är ju igen direkt nakenhoj heller va ;)?

:rofl

C1:an är för riktiga män. De flesta här skulle inte våga ta en sväng med den, eftersom deras bild av en hoj är en som väger upp deras tillkortakommanden. Med C1 an måste vara välutrustad redan från början:yoparty

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO