bezerk
Ta det lugnt - kör hellre två gånger
Prison break
E bäst
E bäst
Maffiaserier verkar vara 2000-talets Eurodance. Det finns liksom inte någon mättnad i marknaden. Alla vill göra maffiaserier, alla gör det också, och alla är populära.
Är inte Sons of Anarchy också något maffialiknande?
TV-spelet GTA. Jag är iofs inte rätt person att rabbla detta, eftersom jag slår dövörat till så fort något maffialiknande kommer på tal. Med det sagt att jag inte memorerar titlarna, men jag tycker att det är mycket sådant i media och på bekantas fejsbokuppdateringar. Jag baserar alltså min sanning helt på min egen vinklade verklighetsuppfattning, som är helt subjektiv. Jag har rätt för att jag tycker så!
Vad är storyn i den?
En serie som var ganska bra var Lost. Spårade ur efter någon säsong och jag kollade aldrig klart men den var mysigt mystisk.
Sons of Anarchy verkar vara något trams om MC-gäng. Hade säkert känts hett 1995.
Jag har sett första säsongen av denna och tycker avsnitt 1 var bra, sen blev det gradvis sämre och väldigt rörigt. Bra skådespeleri från huvudpersonen och han passar bra i rollen, men jag tycker det blev en onödig våldsspiral som förstörde för huvudpersonen på det personliga planet.
Slutet lämnade en hel del att fundera över, som gjort för att skapa en säsong till. Jag skulle säga att den är sevärd, men jag kommer inte se säsong två om den skulle komma.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|