Man kan inte lära en blind att se..
Huvet på spiken där, självklart måste man ha en påskrift men det innefattar inte någon (direkt) kostnad.men vänta nu, står man och ger bort kort, och får 150kr/st?
Huvet på spiken där, självklart måste man ha en påskrift men det innefattar inte någon (direkt) kostnad.men vänta nu, står man och ger bort kort, och får 150kr/st?
Huvet på spiken där, självklart måste man ha en påskrift men det innefattar inte någon (direkt) kostnad.
Vi kan väl helt enkelt konstatera att du har damp och upplever det som helt normalt medan jag inte har det och tycker att människor med sådana uppenbara aggressionsproblem har större problem än att bry sig om påstridiga försäljare.
Före skatt, efter skatt, under skatt - ingen aning. De är flera som arbetar där på Arlanda, ingen tidigare erfarenhet.ok, men 150 före skatt ?
men det jobbet (i smöret på arlanda) måste han ju fått tack vare att han är duktig..
i övrigt, hur fixa det jobbet?
Vi kan väl helt enkelt konstatera att du har damp och upplever det som helt normalt medan jag inte har det och tycker att människor med sådana uppenbara aggressionsproblem har större problem än att bry sig om påstridiga försäljare.
Före skatt, efter skatt, under skatt - ingen aning. De är flera som arbetar där på Arlanda, ingen tidigare erfarenhet.
Du fixar jobbet genom att sätta in 50 000:- på min VP-depå.
suck, börjar bli trött på mig själv nu men miiiiina kompiiiiisar som har jobbat hos diverse telemarketingföretag har tjänat allt från 10 000/månad (jultidningar) till 30 000/månad (svd) beroende på vad de har säljt och individuell skicklighet. Det är välbetalda jobb för att det är skitjobb helt enkelt.De där pengarna som man skulle tjäna om man arbetade som teleförsäljare, det är ju om du äger firman. Inte om du jobbar för en stor firma.
Det sägs att på vissa sådana här företag så ändrar arbetsgivaren i papprena och tar bort en hel del affärer så att de inte ska behöva betala så mkt lön, och kallar det att köparna ångrade sig.
vad jag har hört iaf.
Jag fick en asiat som ville att mitt företag skulle investera i hans företag att hänga kvar i luren i 20minuter, sedan sa jag att efter sammanträde med mina aktieägare så skulle vi kunna tänkas investera hela årets vinst i hans bolag, bara han kunde vänta lite så att jag fick leta reda på lite papper med kontonummer.
Han väntade 20minuter till...
Varför gör man nått sånt!? Jag tycker det var elakt. Varför inte bara lägga på luren isf?
varför är du så elak?Vi kan väl helt enkelt konstatera att du har damp och upplever det som helt normalt medan jag inte har det och tycker att människor med sådana uppenbara aggressionsproblem har större problem än att bry sig om påstridiga försäljare.
Före skatt, efter skatt, under skatt - ingen aning. De är flera som arbetar där på Arlanda, ingen tidigare erfarenhet.
Du fixar jobbet genom att sätta in 50 000:- på min VP-depå.
varför är du så elak?
det ska jag ta nästa gång.När försäljaren är en av det kön som intresserar dig (avd. politiskt korrekt), Avbryt personen, och säg; "Kan vi inte ses över en fika istället?" Alternativt kort och gott "Ligga?"
Givetvis kopplar du inte heller det uppenbara i det jag skrev, men jag förväntade mig faktiskt ingenting annat.
Det ligger i betraktarens ögon, enligt mig själv är jag bara ärlig. Om han blir provocerad av försäljare så till den grad att det förändrar hans sinnesstämning så pass mycket att han balanserar på gränsen till vrede så borde han låsas in tills han har tillfrisknat.varför är du så elak?
Givetvis kopplar du inte heller det uppenbara i det jag skrev, men jag förväntade mig faktiskt ingenting annat.
Det ligger i betraktarens ögon, enligt mig själv är jag bara ärlig. Om han blir provocerad av försäljare så till den grad att det förändrar hans sinnesstämning så pass mycket att han balanserar på gränsen till vrede så borde han låsas in tills han har tillfrisknat.
ADHD sägs vara kroniskt. Skulle han då spärras in på heltid av anledningen "han blir lätt arg, då tänker han dumma saker om folk" mm det låter som en bra lösning.Givetvis kopplar du inte heller det uppenbara i det jag skrev, men jag förväntade mig faktiskt ingenting annat.
Det ligger i betraktarens ögon, enligt mig själv är jag bara ärlig. Om han blir provocerad av försäljare så till den grad att det förändrar hans sinnesstämning så pass mycket att han balanserar på gränsen till vrede så borde han låsas in tills han har tillfrisknat.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|