Långa farbron skrev:Har du tekniken så spelar det ingen roll...
Emsan skrev:2390993har åkt ett par km motard på bakhjulet idag... suck,,, det är på sprthoj utmaningen finns! moped kan allalh åka!
oj killen ärmpackad! oj oj
/ozto
tyson skrev:2391126håller inte riktigt med, motard är lättare att få upp i låg fart men när man väl är uppe tycker jag det e sak samma med motard och sporthoj... dock svänger jag inte å härjar, kör bara rakt, kan tänka mig att det är lättare att svänga på bakhjulet med motard.
men som sagt, hojen spelar inte så stor roll, går att wheela med det mesta, det är nästan bara teknik.
Men äre inte livstidsgaranti på tuperware´s produkter Morsan bytte ut lite plast då hon misshandlat den har jag för migCervantes skrev:2391127Utmaningen med sporthoj ligger inte i tekniken utan i psyket! Man drar inte utan vidare upp 25k plast på slangen om man inte är duktig
Jonasson skrev:2391149Men äre inte livstidsgaranti på tuperware´s produkter Morsan bytte ut lite plast då hon misshandlat den har jag för mig
Hsb-Chrille skrev:2390982...Och har du inte tekniken så skulle jag rekommendera en Husaberg
Cervantes skrev:2391127Utmaningen med sporthoj ligger inte i tekniken utan i psyket! Man drar inte utan vidare upp 25k plast på slangen om man inte är duktig
Resonerar man så ska nog hojen säljas.Cervantes skrev:2391127Utmaningen med sporthoj ligger inte i tekniken utan i psyket! Man drar inte utan vidare upp 25k plast på slangen om man inte är duktig
Emsan skrev:2392206Ähh har aldrig ens tänkt den tanken! Skulle aldrig köra hoj om jag hade varit tvungen att åka runt och va rädd att det kan bli dyrt!
Jag tycker dock fortfarande att det är mycket svårare att köra sporthoj på bakhjulet!
Har ingen aning om varför, tycker att det är helt klart instabilare på sporthoj. Vet inte om det är mig det är fel på men så tycker jag iaf...
/Ozto lite nyktrare och med lite mer huvudvärk
det var så jag tänkte.och frågade..jag hade en yamaha 426a tidigare och den körde jag en km på slangen med, så jag kan men. sista jag hade var en honda 450 och den hade som en effekt puckel i gasregistret så den var inge vidare att slanga med.Cervantes skrev:2391125Välj en motard som har en motor som trivs på slangen!
sandstream skrev:2392228Resonerar man så ska nog hojen säljas.
Personligen sätter mitt psyke stopp eftersom jag tror att jag ska slå runt och sedan slå mig fördärvad.
pontiac skrev:2390884vilken är den bästa motarden (enklast)att köra på bakhjulet med?
kan du inte slänga upp lite schyssta bilder på när du hjularEmsan skrev:2392206Ähh har aldrig ens tänkt den tanken! Skulle aldrig köra hoj om jag hade varit tvungen att åka runt och va rädd att det kan bli dyrt!
Jag tycker dock fortfarande att det är mycket svårare att köra sporthoj på bakhjulet!
Har ingen aning om varför, tycker att det är helt klart instabilare på sporthoj. Vet inte om det är mig det är fel på men så tycker jag iaf...
/Ozto lite nyktrare och med lite mer huvudvärk
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |