Bra engagemang bakom denna text, stort +
Och vad annars om inte Honda?
Snyggt..
Köp loss nu, så hör du av dig när du vill ha fälgset, däck, en extra sned bakram, batteri, kraschkåpor eller en kram för att du haft sönder nåt.
Bra engagemang bakom denna text, stort +
Och vad annars om inte Honda?
Jag hävdar ändå att du ska prova på supermoto.
Enklare än så blir det inte.
Och Agile, hojta till när du är i närheten och har hjälmen med dig.
http://www.youtube.com/watch?v=D4-3GuYXbO4
Hjälm, stövlar och handskar (lätt begagnat ) är redan provkört i år faktiskt. Kört 125a juniorhoj, askul.
Lätt.. Ska pallra mig upp snart tänkte jag. Händer det nåt helgen om 2 veckor? Blir det ingen utrikesresa så har jag ev. lite tid över att leka då .
Kostar kramen extra?Snyggt..
Köp loss nu, så hör du av dig när du vill ha fälgset, däck, en extra sned bakram, batteri, kraschkåpor eller en kram för att du haft sönder nåt.
Lycka till med dina mål och drömmar inom RR. Själv hoppas jag oxå på att kunna ta licens inom kort, även om jag bara kommer satsa på vanliga bandagar med min gathoj denna säsong.
/Ted
Kostar kramen extra?
Jag Blev iaf sugen!!
Bra och inspirerande skrivet! Så otroligt sugen men kanske blir först till nästa säsong när jag har jobbat ihop en budget och förutsatt att jag lyckas ta mitt A2 kort imorgon
Får önska lycka till med kortet imogon, kör du upp i tullinge eller?
Man kan ha kul på två hjul på flera olika sätt. Alla kostar olika mycket, såhär kan det se ut om det är billigt uta att dra ner på glädje, adrenalin och stämning.
lånar tråden lite.. E de fel o ta licens även om man inte kört så mycket bana men tänkt börja köra mer aktivt?
men du får åka ganska aktivt för att det ska vara värt det.. kör du bara 3-4 bandagar om året blir det dyrt med tanke på licenskostnaden på några tusen om året..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|