EBS skrev:Vem litar blindt på vad martin säger och tror att det är ett annat fel då?![]()
Inte är det jag iaf
EBS skrev:Vem litar blindt på vad martin säger och tror att det är ett annat fel då?![]()
Nisse Järnet skrev:Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....![]()
CayLe skrev:Gullungen hade satt i trotteln fel så den stog på maxgas hela tiden![]()
Hihi, så gjorde en polare på sin DT50 för 4 år senCayLe skrev:Gullungen hade satt i trotteln fel så den stog på maxgas hela tiden![]()
Kan bero på att du har dina grejer precis innan dom ska rasa, sen säljer du skiten illa kvicktNisse Järnet skrev:Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....![]()
Ja det va ju därför den gick så risigt när du köpte denSpiken skrev:Kan bero på att du har dina grejer precis innan dom ska rasa, sen säljer du skiten illa kvickt![]()
Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.Hagster skrev:I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!
Grattis som fan och ta det lugnt!
Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigareHagster skrev:I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!
Grattis som fan och ta det lugnt!
Out_Spinner skrev:Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.
Spiken skrev:Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigareO tack för grattulationen
![]()
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |