EBS skrev:Vem litar blindt på vad martin säger och tror att det är ett annat fel då?
Inte är det jag iaf
EBS skrev:Vem litar blindt på vad martin säger och tror att det är ett annat fel då?
Nisse Järnet skrev:Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....
CayLe skrev:Gullungen hade satt i trotteln fel så den stog på maxgas hela tiden
Hihi, så gjorde en polare på sin DT50 för 4 år sen Men han kom på det själv efter att ha startat och kört en bitCayLe skrev:Gullungen hade satt i trotteln fel så den stog på maxgas hela tiden
Kan bero på att du har dina grejer precis innan dom ska rasa, sen säljer du skiten illa kvicktNisse Järnet skrev:Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....
Ja det va ju därför den gick så risigt när du köpte denSpiken skrev:Kan bero på att du har dina grejer precis innan dom ska rasa, sen säljer du skiten illa kvickt
Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.Hagster skrev:I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!
Grattis som fan och ta det lugnt!
Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigare O tack för grattulationenHagster skrev:I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!
Grattis som fan och ta det lugnt!
Out_Spinner skrev:Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.
Spiken skrev:Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigare O tack för grattulationen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari