Börjar om...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Lam-Kaka skrev:
2424807 Nersey: hmm gjorde du denna tråden för att du är ute efter en karl från sporthoj.com? :tungan

Nej verkligen inte :pannkyss
Skulle jag vara efter en karl så skulle jag inte starta en tråd om det..jag har LITE självrespekt kvar (inte mycket..men såpass mycket har jag ;))

Ädit: alltså karlar är bra att ha ;)..och det vill jag nog.. (ha en alltså..nångång..letar inte liksom).
Men jag lade verkligen inte upp tråden i det syftet...
 
Last edited by a moderator:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ja jävlars, hur mycket pantade saker har man inte skrivit/skriver. Men, det känns som om det kvittar.....that´s meeeee......:)
 

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Ort
Skokloster
Hoj
Kawasaki Er6 -08
watson skrev:
2424748 Där har du fel! Jag tror ALDRIG att någon föreställer sig dig "rätt" live... Förövrigt så skrattar du mycket mer live!!:tungan

/Carin

Man kan ju inte göra annat än skratta när man ser din hoj och din glada nuna:arsele

Lam-Kaka skrev:
2424807 Nersey: hmm gjorde du denna tråden för att du är ute efter en karl från sporthoj.com? :tungan

:va Såklart att alla kvinns är ute efter en karl med sporthoj. Jag vet flera par här som träffats tack vare bikarna och samvaron:kiss
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nursey skrev:
2424824 Nej verkligen inte :pannkyss
Skulle jag vara efter en karl så skulle jag inte starta en tråd om det..jag har LITE självrespekt kvar (inte mycket..men såpass mycket har jag ;))

Ädit: alltså karlar är bra att ha ;)..och det vill jag nog.. (ha en alltså..nångång..letar inte liksom).
Men jag lade verkligen inte upp tråden i det syftet...


:7peta lika bra å erkänna ;) du åkter ju fel pga en killen :va eller var de för att Ullis kittla dej eller Milla trängde dej mot fel håll :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Kakan skrev:
2425340 :7peta lika bra å erkänna ;) du åkter ju fel pga en killen :va eller var de för att Ullis kittla dej eller Milla trängde dej mot fel håll :D

Jag åkte fel för jag är som Doris i "Hitta Nemo"..den blåa fisken som simmar runt runt och glömmer var hon är /varit/skall :fakta:tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nursey skrev:
2425430 Jag åkte fel för jag är som Doris i "Hitta Nemo"..den blåa fisken som simmar runt runt och glömmer var hon är /varit/skall :fakta:tungan


oooooooooooo jag gillar Doris hon är sååå skön:)
Fast de måste vara jobbigt eller de vet jag ju själv då jag har vissa drag av henne :D
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kakan skrev:
2425434 oooooooooooo jag gillar Doris hon är sååå skön:)
Fast de måste vara jobbigt eller de vet jag ju själv då jag har vissa drag av henne :D

De dragen kommer att befinna sej så IN i H*TE idag. Innan jag landar hos dej så kan jag räkna med en omväg på en timme skulle jag tro.

Å det är inte ens skoj, det är bara sann, ren & skär :fakta
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ullis skrev:
2425722 De dragen kommer att befinna sej så IN i H*TE idag. Innan jag landar hos dej så kan jag räkna med en omväg på en timme skulle jag tro.

Å det är inte ens skoj, det är bara sann, ren & skär :fakta

:nicka ja de är jobbigt att inte kunna hitta dit man ska:crash jag är bäst på å svänga vänster i ställe för höger och tvärt om :D
 

Poke

"gnnnZZ%?!§*>^ &lt ;£
Gick med
12 Feb 2004
Ort
Norrort
Hoj
Bandit 1200s -99/såld, trampcykel :-(
Anhåller om att ställa en nyfiken fråga !! Hur har det gått med reg. besiktningen?
mvh Poke
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Poke skrev:
2425900 Anhåller om att ställa en nyfiken fråga !! Hur har det gått med reg. besiktningen?
mvh Poke

Nyfikna frågor uppmuntras *at ease soldier ;)*

Det har gått bra..hojen är numer svenskregistrerad. Nu måste jag bara lära mig köra ordentligt. DESPERAT behov av en broms och kurvkurs...I SUCK :(
 

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
Nursey skrev:
2425912 Nyfikna frågor uppmuntras *at ease soldier ;)*

Det har gått bra..hojen är numer svenskregistrerad. Nu måste jag bara lära mig köra ordentligt. DESPERAT behov av en broms och kurvkurs...I SUCK :(

Vi är nog många som skulle behöva det.. :tungan Kanske skulle ta och anmäla oss til en SMC kurs till våren...säkert många som skulle hänga på...
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Vurpan 40 skrev:
2425934 Vi är nog många som skulle behöva det.. :tungan Kanske skulle ta och anmäla oss til en SMC kurs till våren...säkert många som skulle hänga på...

Jag är på:) ..tyvärr ser det fullt ut på den som går av stapeln den 17e Sept och den är säsongens sista om jag inte massuppfittat det hela ;)
 

Fraz

Varå då, då é la re så!..
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Floda (GBG)
Hoj
Blå/Gul HUSA liten Svart min kina
TJÄNARÉÉÉÉ!!!....
Välkommen tillbaka
 

CosmoBob

Transformer
Gick med
30 Jul 2006
Ort
Skåne
Hoj
Honda Super Blackbird 1100xx och en KTM 1290 Super Adventure
*garvar*
Ni e inte kloka!
- På ett bra sätt.
:)
 

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
Nursey skrev:
2427046 Jag är på:) ..tyvärr ser det fullt ut på den som går av stapeln den 17e Sept och den är säsongens sista om jag inte massuppfittat det hela ;)
Du har inte massuppfittat det..det är den sista..men då får man hänga på låset till våren...
Jag ska opereras på tisdag...så min säsong kanske är över...åtminstone körandes..får väl åka bakpå i värsta fall...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top