max350
Yamaha RD-2Takt
- Gick med
- 23 Jan 2006
- Hoj
- 83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Byta hoj brukar inte hjälpa om man har tappat intresset,
Byta hoj brukar inte hjälpa om man har tappat intresset,
Eller så köper man en SM och sätter dit ruta och rack med packväskor när man ska toura så man inte behöver dras med risken att tas för gubbe..
Har kört min ca 700mil och är fortfarande lika nöjd. Jag har lika kul på bandagen som när jag är ute i ingenmansland på en oändlig grusväg. Riktigt bra att lära sig bakhjulsåka med!
SMTn är fin
Lånar också tråden lite
Efter att ha avverkat en FZ6-S, en GSX-R 750 -02, en KTM 690 SMC och en vägreggad enduro Yamaha WR450F -07 på fyra säsonger står jag nu hojlös och villrådig. Ska jag gå på sportis igen och då välja R1 05/06 eller gå på bus-kategorin eftersom en Speed Triple lockar något djävulskt?
R1 väcker ett sjukt habegär och alltid varit den hoj som jag velat ha mest, men å andra sidan kör jag inte bana och har inte heller direkt ocean av tid över för lite längre körningar...dessutom är försäkringen rätt häftig och jag har respekt över de farter där min tidigare Gixxer blev rolig att köra.
SP3:an lockar. Men blir jag nöjd eller tröttnar jag på fartvinden?...och hur är driftsäkerheten jämfört med japanska evighetsmaskiner.
Vad säger ni som ägt/äger SP3. Är det en hoj för flera säsonger eller är det som med motard...att man känner sig lite klar med den hojen efter 500 mil?
Pallar inte byta varje säsong längre utan vill hitta något som "varar"
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |