Tja.. Tog ut hojen i morse för att glida till jobbet. eftersom jag som vanligt var ute i "god" tid och ser att soppan var dax att fylla på så får man lätt panik och åker till macken å tanket kollar på klockan och får se att nu är det brottom.
VÄGEN: är Almungevägen
Åker runt 80-90 kanske inte så stor koll. . Det blir 70 från 90 och 3 bilar framför tittar så att det är fritt och kör om givetvis åker lite till ser att det är fritt och en bil till men Heldraget men jag kör om igen åker på lite å ser i backspegeln en blinkade jävel som vill att jag ska stanna. slog av och stannar. klarade mig med böter men körkortet skulle försvinna ur min ägo för länge sen. räcker det dubbla för att få det nerskrivet till 100kmh. jag klarade mig med böter på 3200kr.
Ja de svider men Poliserna var väldigt bussiga.
vad har jag lärt mig?? Cevila bilar är även mercedes skåp.
BLÅ MERCEDEZ VITO! ingen toning på rutor utan gardiner...
VÄGEN: är Almungevägen
Åker runt 80-90 kanske inte så stor koll. . Det blir 70 från 90 och 3 bilar framför tittar så att det är fritt och kör om givetvis åker lite till ser att det är fritt och en bil till men Heldraget men jag kör om igen åker på lite å ser i backspegeln en blinkade jävel som vill att jag ska stanna. slog av och stannar. klarade mig med böter men körkortet skulle försvinna ur min ägo för länge sen. räcker det dubbla för att få det nerskrivet till 100kmh. jag klarade mig med böter på 3200kr.
Ja de svider men Poliserna var väldigt bussiga.
vad har jag lärt mig?? Cevila bilar är även mercedes skåp.
BLÅ MERCEDEZ VITO! ingen toning på rutor utan gardiner...