Inventering av lecakulor.LUTHOR skrev:Vad hände här då Peppe?
Han har väl lärt sig av dig att man ska räkna alla sakernaLOTTAK skrev:Inventering av lecakulor.
Peppe jag såg några i garaget som du glömt att lägga tillbaka
Ska vara snäll, jag lovarrust29 skrev:Han har väl lärt sig av dig att man ska räkna alla sakerna
Reta honom inte för mycket, då kanske reparationerna blir betydligt dyrare nästa gång
Vad jag förstod på Peter vid eftersnacket var det en kombination av för mycket frambroms och för lite däcksfäste.LUTHOR skrev:Vad hände här då Peppe?
Det är ju för sent för dig att lägga av på topp. Du måste helt enkelt bita ihop. Fast det var ju just vad du hade bestämt dig för inför B-racet. Psykolog? Hypnos?Goodstuff skrev:Jag körde så dåligt i år att jag hade blivit varvad och frånkörd med ca 6 sekunder av 2004 års version av mig själv.
pratar en vinnare sådär...Teddy skrev:Jag tror att vad Goodstuff behöver är ett färdigläkt nyckelben och fem felfria träningar med stegvis tempoökning, sen kommer han att vara tillbaka i sin rätta, snabba form. Det är inte alla som gör Ankan (skakar av sig och går vidare) efter en krasch, det kräver bortkopplade spärrar och motivation. De av oss som har kvar normala spärrar vet att vi aldrig kommer att tävla i GP-VM blir alltid mer eller mindre berörda av en krasch, speciellt om den lämnar synliga, kännbara och bestående men. Visst, det är ju bara ett brutet nyckelben men det kommer alltid att finnas en liten bulle under skinnet som kliar och gör att skinstället skaver där det inte borde, en lite bulle som påminner om en krasch och får en att fundera över meningen med det vi gör. Är det värt att skada sig mer eller mindre bara för att köra runt, runt, runt en bana? "Kanske jag borde släppa lite på gasen och komma hem i en bit?"
Tycker han ska börja med att byta nick:Teddy skrev:Jag tror att vad Goodstuff behöver är ett färdigläkt nyckelben och fem felfria träningar med stegvis tempoökning, sen kommer han att vara tillbaka i sin rätta, snabba form. Det är inte alla som gör Ankan (skakar av sig och går vidare) efter en krasch, det kräver bortkopplade spärrar och motivation. De av oss som har kvar normala spärrar vet att vi aldrig kommer att tävla i GP-VM blir alltid mer eller mindre berörda av en krasch, speciellt om den lämnar synliga, kännbara och bestående men. Visst, det är ju bara ett brutet nyckelben men det kommer alltid att finnas en liten bulle under skinnet som kliar och gör att skinstället skaver där det inte borde, en lite bulle som påminner om en krasch och får en att fundera över meningen med det vi gör. Är det värt att skada sig mer eller mindre bara för att köra runt, runt, runt en bana? "Kanske jag borde släppa lite på gasen och komma hem i en bit?"
Sandra sa en klockren kommentar idag när jag berättade hur missnöjd jag var och hur långsamt jag kört.Nyteknik skrev:Det är ju för sent för dig att lägga av på topp. Du måste helt enkelt bita ihop. Fast det var ju just vad du hade bestämt dig för inför B-racet. Psykolog? Hypnos?
Teddy skrev:Jag tror att vad Goodstuff behöver är ett färdigläkt nyckelben och fem felfria träningar med stegvis tempoökning, sen kommer han att vara tillbaka i sin rätta, snabba form. Det är inte alla som gör Ankan (skakar av sig och går vidare) efter en krasch, det kräver bortkopplade spärrar och motivation. De av oss som har kvar normala spärrar vet att vi aldrig kommer att tävla i GP-VM blir alltid mer eller mindre berörda av en krasch, speciellt om den lämnar synliga, kännbara och bestående men. Visst, det är ju bara ett brutet nyckelben men det kommer alltid att finnas en liten bulle under skinnet som kliar och gör att skinstället skaver där det inte borde, en lite bulle som påminner om en krasch och får en att fundera över meningen med det vi gör. Är det värt att skada sig mer eller mindre bara för att köra runt, runt, runt en bana? "Kanske jag borde släppa lite på gasen och komma hem i en bit?"
Ingen dum idé!Torkel skrev:Tycker han ska börja med att byta nick:
Badstuff!
Jag har väntat på DIG. Vad väntar DU på?Mattias skrev:Kanske borde testa?
Ååååhej, trådlyft!!!
Det här B-racet gav mig den enda pokal jag har i roadracing, den här tråden gillar jag A LOT!
Ååååhej, trådlyft!!!
Det här B-racet gav mig den enda pokal jag har i roadracing, den här tråden gillar jag A LOT!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |