Jo det är mkt snyggare utan. Vill ta bort mina men vet inte om jag vågar
Och det har varit uppe för diskussion för och det är lagligt att köra utan tydligen. Däremot säger en del att snutnojan är total utan !
Jag ska nog plocka bort mina, kollar nästan aldrig i dem ändå och det är knappast i backspegeln man ska kolla efter snuten däremot kan det ju va bra att ha i gruppkörningar ?
edIt: ser att du också bor i västerås, har du börjat åka än ?
Hehe okej! bra att veta! Ja de skulle ju vara i gruppkörning då! men de är ju inte svårt att montera dit dem igen Själv är jag sugen på plocka bort mina och köpa diod blinkers.
Nope har inte varit ute och tuktat på vägarna än! jag väntar tills de är dags att sätta på försäkringen, längtar som fan! nyligen köpt hojen dessutom! de va ju en i västerås som körde omkull för inte sålänge sen.. samma hoj som jag, tråkiga va att han hade bara trafik! inte kul! kostnaden för skadorna blev mycket dyr...
Faen också, jo jag va ute på en tur till sura för några dagar sedan och det va snö i mittremsan mellan skultuna och ramnäs, så det är inte säsong på minst 1 månad iafalla. Kommer nog inte börja köra förrän i Maj, då jag fått på nya däck osv.
Surt att krasha ny hoj me trafik, du har ju en riktigt fin alltså så är nog värt att vänta till Maj månad då temperaturen i marken stigit och det är mindre smuts på vägarna.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|