Solbrillor i håret.
Hängrövsbyxor på personer över 15 år.
Kallsipper under badbyxor.
Stuprörsjeans tillsammans med ett par fjolliga läderskor är det enda jag kan komma på som är bad taste. Eftersom mjukisbyxor och foppatofflor är förbjudet på allmänna ytor så tycker jag inte att det räknas.
Stuprörsjeans tillsammans med ett par fjolliga läderskor är det enda jag kan komma på som är bad taste. Eftersom mjukisbyxor och foppatofflor är förbjudet på allmänna ytor så tycker jag inte att det räknas.
På killar eller tjejer?
Alltså vad har alla emot mjukisbyxor? Jag förstår inte?
Alltså vad har alla emot mjukisbyxor? Jag förstår inte?
Mjukisbyxor är såna man ser på varenda liten förortsunge nedstoppat i vita tubsockor.
– Hej är det Gösta Blanking?Att kalla okända vid förnamn?!
Känner du dig blåblodig?
Definitionsproblematik, tror de flesta tänker på urtvättade mysbyxor i käck färg som det står något klatchigt på baken på, ofta burna av blonderade (givetvis med ett par centimeter av ursprungsfärgen framväxt) singelmammor med gulablendfläckiga fingrar.
Det där var mer en accessoar till bakdelen.
Definitionsproblematik, tror de flesta tänker på urtvättade mysbyxor i käck färg som det står något klatchigt på baken på, ofta burna av blonderade (givetvis med ett par centimeter av ursprungsfärgen framväxt) singelmammor med gulablendfläckiga fingrar.
Det där var mer en accessoar till bakdelen.
– Absolut Gösta, annars tar det bara en minut av din tid så kan jag berätta för dig här och nu Gösta.
– Hej är det Gösta Blanking?
– Ja...
– Hej Gösta, vi har en fantastisk kampanj som jag vill berätta om för dig.
– Jag har inte tid just nu, kan du ringa tillbaks i morgon?
– Absolut Gösta, annars tar det bara en minut av din tid så kan jag berätta för dig här och nu Gösta.
– Nja, jag har som sagt inte tid nu.
– Jag förstår Gösta. När passar det dig att vi ringer tillbaks Gösta?
– Ring imorgon vid tretiden.
– Vid tre?
– Ja...
– Då säger vi det Gösta, du får ha en trevlig dag så hörs vi i morgon Gösta.
– Visst...
Det är ju vanligt på pjunistjejerna här runt Karlaplan också, bara det att det står KSSS eller Östra Real på röfven
Vad gjorde herrn på en sådan sida?Apropå det så såg jag denna idag. Shortshen är ju WT, hur kunde det bli brattmode?
http://carolinesmode.com/modeman/art/182258/todays_outfit/
Finns det tjejer som har såna kläder? Det har jag aldrig tänkt på, en snygg tjej ska ha ett par tajta snygga jeans eller kjol/klänning på nederdelen. Och en snygg röv då såklart.
Det heter stjärt fram tills de fyllt 18. Då har verkligheten och Mak-dånalds hunnit ifatt dem och först då kan det kallas röfv.
Ahaaa, då e jag med för jag tycker att det är precis sådär ett par mjukisbrallor ska sitta.
Apropå det så såg jag denna idag. Shortshen är ju WT, hur kunde det bli brattmode?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|