Jag har en gammal gixxer 750 -96 ombyggd till streetfighter som jag tycker är så in i helvete ful bak . Är det nån som vet om det möjligtvis finns någon annan bakkåpa som passar utan några större modifikationer. Det jag är ute efter är något som gör att den ser lite smäckrare ut inte för mycket, då är jag rädd att det ser konstigt ut ist med med min förbannat stora tank
Jag har sökt lite i forumet men hamnar bara i trådar där det sitter såna där duktiga killar som kan svetsa å byta hela bakdelar. Det är inget för mig, jag vet ta mig fan inte ens hur en svets ser ut...
Jag är inte så bra på att googla å sånt heller så om det finns någon vänlig själ här i forumet som vet så skulle jag vara innerligt tacksam för ett svar
Jag har sökt lite i forumet men hamnar bara i trådar där det sitter såna där duktiga killar som kan svetsa å byta hela bakdelar. Det är inget för mig, jag vet ta mig fan inte ens hur en svets ser ut...
Jag är inte så bra på att googla å sånt heller så om det finns någon vänlig själ här i forumet som vet så skulle jag vara innerligt tacksam för ett svar