Bakgrunden till ditt nick?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag blir intresserad av att höra förklaringen till dina tidigare nick.

Ehhmm.. Mito-mannen var nog ~2004 tror jag, hade köpt en Mito och behövde hjälp då den inte gick som den skulle.
Ramlade in här och på den vägen är det.

Blev lite äldre och insåg att det inte var så hett med det nicket, så det blev Mysfarbrorn istället. Lagom peddo-gubbe-aktigt. :)

Men, sen blev jag några år till och då kändes det som att mitt faktiska namn kanske passar bäst ändå. Står för de få saker jag säger och då kan jag lika gärna kalla mig det jag heter.

VemSara

Guest
Har en blogg med samma namn. Jag antog helt fräckt att ingen känner mig och tänker "Sara? Vem Sara?" när de ser inlägg/kommentarer från mig. :p (Det gjorde folk faktiskt den första tiden också.)

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Använt "överallt" sedan länge. En flygande reporter i Mupparna, Louis Kazagger, gillar själva namnet. Ovanligt och sällan upptaget...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Minns inte riktigt. Antingen är det på grund av att jag en gång i tiden hade en flickvän som heter Cassmer i efternamn och därav kaZmur. Eller så är det Marcus -> cusMar -> caSmur -> kaZmur.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
För att när jag var 18 så tyckte jag alla över 22 var nära döden, dvs kärringar o gubbar. Har insett att jag själv tillhör denna skara och då passar ju Kärringen bra. Aliaset besparar även SH-killarna besväret att kolla in min profil till ingen nytta. Man vill ju inte fara med falsk reklam. :tungan

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att när jag var 18 så tyckte jag alla över 22 var nära döden, dvs kärringar o gubbar. Har insett att jag själv tillhör denna skara och då passar ju Kärringen bra. Aliaset besparar även SH-killarna besväret att kolla in min profil till ingen nytta. Man vill ju inte fara med falsk reklam. :tungan

En KILF med andra ord. :kär

Närå, inte oroa sig nu damen, den här gubben är paxad så gubbsjukan till trots är han off limit till kjoltygens stora bedrövelse.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Lackade lite när mitt "vanliga" nick var upptaget på nån sida, när jag kommit hem ensam från krogen o hade tråkigt och fantasin inte var den bästa. Tanken var väl lite "det kan väl för fan inte va någon som kallar sig för "en rosa bil" iaf? Och det är det aldrig, förutom jag! :fyllisar

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin