Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Rasorblade skrev:
2192760 hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty
När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:
 

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

Jag blir så imponerad av folk som gasar järnet utanför dagis :3freak
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Rasorblade skrev:
2192771 När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

Försiktigt tog vi det allt, det va ett område där vägvärket hade satt upp lite varninssaker, något litet hål i marken. Vi lånade dom en stund så barnen skulle fatta.

Kul att se dom le och hejja iaf, nån där kommer nog börja köra hoj så småningom. med mig som idol =D
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Lär dig köra ordentligt istället för att varva.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Uiiila på secksan iztället, då hade jag varit importerad
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen :fatta! :fatta! varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss. :va
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top