Jonasw skrev:2193584Fan jag e 16 och kör också på bakan men fan
inte vid ett dagis,tänk lite ffs!
Får jag ta på dig..??
abethebabe skrev:2193628jag wheelade för två små killar idag! ska jag också skjutas då
Fritte666 skrev:2193632Naturligvis!!
Ligger själv i riskzonen, men han va kanske 14-15 så jag kanske klarar mig..??
Precis tvärtom för mig häromdan, var ute o gick med hunden, hade stannat till på en infart för jag pratade i fonen.abethebabe skrev:2193628jag wheelade för två små killar idag! ska jag också skjutas då
Ricken skrev:2193639Precis tvärtom för mig häromdan, var ute o gick med hunden, hade stannat till på en infart för jag pratade i fonen.
Då kommer en liten kille på en mt5:a och rullar sakta mot mig, ligger på 1:an o tittar ut över åkern.
Sen tittar han på mig och gasar, upp på bakhjulet och gasar, och gasar och slår runt.
Moppen hamnade snett över hans sida av vägen, och han molhöll i styret hela vägen ner, tyckte synd om han. Men han skraade upp handen lite bara, och så fick han gå hem
Det märks!vbg_snake skrev:2193934moralttanter älskar vi alla. Vadå, barnen gör "GASSA SÖNDER GATAN"-tecken för mig. Tror ni jag klarar hålla igen?. Någon i min egen ålder? Hörredu, mentalt e jag inte över 10!!
Fist Woman skrev:2193985Jag konstaterade häromdagen glatt att man faktiskt helt lagligt får skjutsa två barn under tio år på motorcykel. Jag har skjutsat mina barn till dagis på MC sedan dess. Helt perfekt! Då slipper man ju gå hem för att ta hojen till jobbet!
Yngsta tjejen som är tre älskar att åka på bakhjulet fram till dagisgrinden, vad andra föräldrar tycker anar jag men ingen har sagt något......
Rasorblade skrev:2192771När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt...........
håller med dig faktiskt.. oj va full man börjar bli..vbg_snake skrev:2194085vem bryr sig, alla älskar badasses, brudar, mammor, pappor, farmor, barn. sa jag brudar? sluta nu vara moraltöntar
Gå o lägg dig så blir du oxå vuxen nån gångvbg_snake skrev:2194085vem bryr sig, alla älskar badasses, brudar, mammor, pappor, farmor, barn. sa jag brudar? sluta nu vara moraltöntar
Sniffat på pappas brännvindaniel_dagge skrev:2194164håller med dig faktiskt.. oj va full man börjar bli..
lorkan skrev:2194375Allvarligt talat, hur seriös tror du den här tråden är egentligen ?
Förresten så ser man ju dirEkt att han ljuger, en gixxer gör ju inte 400 på BAKHJULET, förstår väl alla ?
vbg_snake skrev:2195523Alla förstår tyvärr inte det. Man märker ju att vissa vart lite väl hårt hållna antingen hemma eller av sina flickvänner. Som sagt, slappna av och ta saker och ting med en nypa salt.
vbg_snake skrev:2195768så jävla tråkigt att man sitter uppe i Norge och inte har hojen här . Kanske är tur det, hörde om en snubbe som fick fängelse hör förra veckan då dom tog han i 150km/h på nån 80/90-väg. normalt land. Anabola steroider är tillåtet, men kör man 40km för fort riskerar man fängelse i minst 16 dagar.
Normality check.......
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |