Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
jag wheelade för två små killar idag! ska jag också skjutas då :3freak

Fritte666

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
R1
abethebabe skrev:
2193628 jag wheelade för två små killar idag! ska jag också skjutas då :3freak

Naturligvis!!
Ligger själv i riskzonen, men han va kanske 14-15 så jag kanske klarar mig..?? :confused:
Dessutom va min Uhiile riktigt kass, kanske är förmildrande..??

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Fritte666 skrev:
2193632 Naturligvis!!
Ligger själv i riskzonen, men han va kanske 14-15 så jag kanske klarar mig..?? :confused:

tror dessa var runt 13-14! så jag kanske klarar mig med en hand eller så :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
abethebabe skrev:
2193628 jag wheelade för två små killar idag! ska jag också skjutas då :3freak
Precis tvärtom för mig häromdan, var ute o gick med hunden, hade stannat till på en infart för jag pratade i fonen.

Då kommer en liten kille på en mt5:a och rullar sakta mot mig, ligger på 1:an o tittar ut över åkern.
Sen tittar han på mig och gasar, upp på bakhjulet och gasar, och gasar och slår runt.

Moppen hamnade snett över hans sida av vägen, och han molhöll i styret hela vägen ner, tyckte synd om han. Men han skraade upp handen lite bara, och så fick han gå hem :)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Ricken skrev:
2193639 Precis tvärtom för mig häromdan, var ute o gick med hunden, hade stannat till på en infart för jag pratade i fonen.

Då kommer en liten kille på en mt5:a och rullar sakta mot mig, ligger på 1:an o tittar ut över åkern.
Sen tittar han på mig och gasar, upp på bakhjulet och gasar, och gasar och slår runt.

Moppen hamnade snett över hans sida av vägen, och han molhöll i styret hela vägen ner, tyckte synd om han. Men han skraade upp handen lite bara, och så fick han gå hem :)

grymma öde :hihi

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Nu tror jag nog bara trådstartaren skrev det dära för att retas lite :tuttar

Men är inte dagis rätt så bra innhägnade?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
moralttanter älskar vi alla. Vadå, barnen gör "GASSA SÖNDER GATAN"-tecken för mig. Tror ni jag klarar hålla igen?. Någon i min egen ålder? Hörredu, mentalt e jag inte över 10!!

Fist Woman

Guest
Jag konstaterade häromdagen glatt att man faktiskt helt lagligt får skjutsa två barn under tio år på motorcykel. Jag har skjutsat mina barn till dagis på MC sedan dess. Helt perfekt! Då slipper man ju gå hem för att ta hojen till jobbet!
Yngsta tjejen som är tre älskar att åka på bakhjulet fram till dagisgrinden, vad andra föräldrar tycker anar jag men ingen har sagt något......

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Fist Woman skrev:
2193985 Jag konstaterade häromdagen glatt att man faktiskt helt lagligt får skjutsa två barn under tio år på motorcykel. Jag har skjutsat mina barn till dagis på MC sedan dess. Helt perfekt! Då slipper man ju gå hem för att ta hojen till jobbet!
Yngsta tjejen som är tre älskar att åka på bakhjulet fram till dagisgrinden, vad andra föräldrar tycker anar jag men ingen har sagt något......

:rofl :rofl :rofl :rofl

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Rasorblade skrev:
2192771 När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

dom kanske va bakom en 1 meter högt stängsel 20 meter ifrån vägen och den längsta når upp med huvudet :pannkyss

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
vem bryr sig, alla älskar badasses, brudar, mammor, pappor, farmor, barn. sa jag brudar? sluta nu vara moraltöntar

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Jonasw skrev:
2193584 Fan jag e 16 och kör också på bakan men fan
inte vid ett dagis,tänk lite ffs!

Allvarligt talat, hur seriös tror du den här tråden är egentligen ?

Förresten så ser man ju dirEkt att han ljuger, en gixxer gör ju inte 400 på BAKHJULET, förstår väl alla ? :)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
lorkan skrev:
2194375 Allvarligt talat, hur seriös tror du den här tråden är egentligen ?

Förresten så ser man ju dirEkt att han ljuger, en gixxer gör ju inte 400 på BAKHJULET, förstår väl alla ? :)

Alla förstår tyvärr inte det. Man märker ju att vissa vart lite väl hårt hållna antingen hemma eller av sina flickvänner. Som sagt, slappna av och ta saker och ting med en nypa salt. :banana

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
vbg_snake skrev:
2195523 Alla förstår tyvärr inte det. Man märker ju att vissa vart lite väl hårt hållna antingen hemma eller av sina flickvänner. Som sagt, slappna av och ta saker och ting med en nypa salt. :banana

FAN VAD DU E DUM I HUVET SOM KÖR PÅ BAKHJULET UTANFÖR ETT DAGIS I 400 KM/H ! :pucko

:D

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
:rofl :rofl så jävla tråkigt att man sitter uppe i Norge och inte har hojen här :(. Kanske är tur det, hörde om en snubbe som fick fängelse hör förra veckan då dom tog han i 150km/h på nån 80/90-väg. normalt land. Anabola steroider är tillåtet, men kör man 40km för fort riskerar man fängelse i minst 16 dagar.

Normality check.......

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Hoj
Gixxer 600
vbg_snake skrev:
2195768 :rofl :rofl så jävla tråkigt att man sitter uppe i Norge och inte har hojen här :(. Kanske är tur det, hörde om en snubbe som fick fängelse hör förra veckan då dom tog han i 150km/h på nån 80/90-väg. normalt land. Anabola steroider är tillåtet, men kör man 40km för fort riskerar man fängelse i minst 16 dagar.

Normality check.......

Norrmänen är väll inte kända för sin smarthet direkt eller??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM