Yoshi_gixxeRR
www.stunthoj.com
Tror nog trådskaparen hade förtärt en del alkoholhaltiga drycker innan denna tråd las ut....
.../Yoshi
.../Yoshi
Våld föder våldsporTlovEr skrev:2193084Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss.
Vill du ha hjälp att spänna upp vajern?sporTlovEr skrev:2193084Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss.
vbg_snake skrev:2193269Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar
daniel_dagge skrev:2192776fan va gött.. alltid roligt att glädja lite barn..
vbg_snake skrev:2193269Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar
hahahahaTjet skrev:2193274Det är mycket coolare att köra inne på dagiset och köra slalom mellan ungarna, de är så livrädda så de står blickstilla. Perfekt!
räcker inte på långa vägar.WetWilly skrev:2192774typ 100
tror faktiskt denna tråd är till för att reta folk..Krille-666 skrev:2193611är det inne att vara moralkärring eller? pinsamt för fan....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|