Fixar vi!!!!
Hoppas att både jag å kaffekoppen är wheelie experter på söndag då Rasor
Detta verkar vara en go tråd. Jag är ny i Gbg och letar efter lite goa gubbar att åka lite hoj med och även lära sig köra lite kontrollerat på det där jävla bakhjulet!
Har absolut inga problem med att få upp maskineriet och köra ett par meter, men jag har övat för lite för att hålla "lugnet" när jag väl är uppe. Har inte kommit till själva "körläget/balans läget" än. Är lite nojjig att ge mig ut själv och öva, om något skulle hända, någon måste ju ringa 112 när det skiter sig
Så är någon sugen på att öva lite och byta lite tips och trix så är jag jävligt sugen!
Ha d!
/neeko
Tips kan ja ej je
Men ja kan kolla på
Och ringa 112 i fal att
Vart i gbg bor du
Fan vad bra, skulle du även kunna dra in hojen i vägkanten också så den inte ligger i vägen
Bor på Hisingen, Bjurslätt.
Klart Jag kan
Jag gör allt för att komma nära motorcyklar!
Å sen att få se sporthojar köra på ett hjul! Det e de bästa som finns!
finns några bra ställen där the polis alldrig e
Bor i hisings backa! där alla bränder e
Ett problem ja har inget körkort!
Får körkortet strax!
Vafan du kör ju moppe ju, trodde man var tvungen att köra sporthoj för att vara här och skriva... Är nog mer intresserad av att köra med dom stora pojkarna som har lite mer än 125cc
Vafan du kör ju moppe ju, trodde man var tvungen att köra sporthoj för att vara här och skriva... Är nog mer intresserad av att köra med dom stora pojkarna som har lite mer än 125cc
Detta verkar vara en go tråd. Jag är ny i Gbg och letar efter lite goa gubbar att åka lite hoj med och även lära sig köra lite kontrollerat på det där jävla bakhjulet!
Har absolut inga problem med att få upp maskineriet och köra ett par meter, men jag har övat för lite för att hålla "lugnet" när jag väl är uppe. Har inte kommit till själva "körläget/balans läget" än. Är lite nojjig att ge mig ut själv och öva, om något skulle hända, någon måste ju ringa 112 när det skiter sig
Så är någon sugen på att öva lite och byta lite tips och trix så är jag jävligt sugen!
Ha d!
/neeko
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha