Banåkartråden

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Det ska bli skoj på den bandagen.
För de verkar va ett stort intresse av de som hackar på varandra här på forumena.:D

Ses där ute.:tummenupp

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Intresserad om de passar med jobbet. Har en polare med en bil som kan va intresserad ozzå

GAMMA

Trasig
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Promenadhoj, forthoj, smutshoj.
Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...

Visst är det intressant, har en "bilpolare" som också vill hänga med.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vilka är "de" som hackar på varandra.. och vilka ska steka vilka?.. ;)

Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi

Kommer bli en kanondag det där.. får hoppas att alla kommer hem med hela hojjar och slipper få skinnstället uppklippt.. :tummenupp

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Hoj
BMW S1000RR racehoj

Jag fick slänga kryckorna i onsdags, så nu är jag redo och rustad för snabba varv på Åsen. Det var inget att tveka på, jag anmälde mig omedelbums till Mickes bandag.

Så håll åt sidan Sportis, annars kör jag över dig :rofl :krama.

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis

är oxå på gång :) ska bara få tummen ur!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tror inte jag behöver hålla åt sidan, du kan nog lekande ta ett "fel" spår i en kurva och passera mig ;)Kul att köra med riktigt snabba grabbar:)

Soka

Medlem
Gick med
7 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R750 K6
Sådå, betald och anmäld till Gelleråsen 3/7

Go fortsättning på er!

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Ja just ja... Skulle ta tag i det där då kanske...

Edit: verkar gott om platser kvar oxo, så då kan man vänta till lönen kommer o betala ;) Lika bra o boka gatgrupp, ingen aning ifall jag hinner ta licensen o fixa hojjen tills dess :D

Last edited:

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Vad tror panelen om en Triumph Daytona 675 -06 som banhoj????? Fördelar/nackdelar???? Nån som haft/provat???

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring