Det ska bli skoj på den bandagen.
För de verkar va ett stort intresse av de som hackar på varandra här på forumena.
Ses där ute.
Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...
Det ska bli skoj på den bandagen.
För de verkar va ett stort intresse av de som hackar på varandra här på forumena.
Vilka är "de" som hackar på varandra.. och vilka ska steka vilka?..
Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.
Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med
Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.
Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med
Vilka är "de" som hackar på varandra.. och vilka ska steka vilka?..
Sådå, betald och anmäld till Gelleråsen 3/7
Go fortsättning på er!
Vad tror panelen om en Triumph Daytona 675 -06 som banhoj????? Fördelar/nackdelar???? Nån som haft/provat???
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|