Banåkartråden

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Hoj
BMW S1000RR racehoj
...nu var det 'la inte riktigt så jag menade, men det förstod du säkert. ;) Litar inte överdrivet på andra "trafikanter", och speciellt kanske inte adrenalinstinna pojkar med behov av att hävda sig...och det råder det ingen brist av på banan. :arsele :D

Klart jag förstod vad du menade, försökte bara skoja till det lite. Men jag tror helt ärligt att risken för att stöta på adrenalinstinna pojkar och tjejer med hävdelsebehov är mindre på en licensträning än på de "privata" bankörningarna.

Det är klart att man blir omkörd titt som tätt, likväl som att man kör om. Och de flesta gångerna smäller det bara till så är det över utan att man egentligen förstått vad som hände... Jaaa, lite som när man får komma till där hemma.

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Bankörning på åsen 2012

Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

--------------------------------------------------------------------------------

Vi har bokat Tisdag 3 Juli på Gelleråsen.

Tid: 9-18

Antal grupper: 3 st OBS! Begränsat antal platser!

20 minuters pass

1000kr/ deltagare betalas på bankgiro: 675-4550 El ingår. Går bra att betala 500kr nu och 500kr innan sista februari.

Grupper för gatåkare och licensförare

På inbetalningen ska det framgå om du kör Gatgrupp eller licens och personnummer 6 siffror.

När ni betalt in skickar ni ett mail på mikael@sevaracing.se där ni anger ert personnummer igen (6siffror) och även:

Fullständigt namn

Telefonnummer

Om ni planerar att äta lunch på Pitstop

Ni får gärna fylla på med mer info. ex om det är första gången ni är där eller om ni vill ha lite extra hjälp under dagen. Givetvis går det även att säga till oss direkt på plats.

Eller om ni vill hyra depåbox.

För licensåkare kan vara intressant att veta. Dagen efter är det heldagskörning med KMF (Onsdagskörning)

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Så ta med regndäck!

Jag kommer givetvis investera i en Vermulen replika hjälm bara för han är regnkungen...

• Gilla
Reaktioner: SGM

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Klart man dyker upp om man inte skrotat hojjen eller gjort sig illa.. fast jag kommer från Eskilstuna.. ;)

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Alla är ju självklart välkommna, ( Vi vill ju går runt..) :banana vad ja ville komma till var att det är så kul när det är många från detta forum som deltar....

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
jag kommer men du är ju väldigt tidigt ute, jag förstår att det är för att du ska få fullbokat..

men du har ju ett riktigt bra datum så det lär nog inte vara nog problem med att få full bokat tror jag iaf..

bara locka med lite instruktörer o grejer sen lär läget vara lungt.. jag menar det är ju flera SMC instruktörer härifrån som är sugna ni kanske kan deala nått... så man man få 2 skapliga trafikgrupper och sen en licensgrupp där det är vildavästern.. ;)

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
jag kommer men du är ju väldigt tidigt ute, jag förstår att det är för att du ska få fullbokat..

men du har ju ett riktigt bra datum så det lär nog inte vara nog problem med att få full bokat tror jag iaf..

bara locka med lite instruktörer o grejer sen lär läget vara lungt.. jag menar det är ju flera SMC instruktörer härifrån som är sugna ni kanske kan deala nått... så man man få 2 skapliga trafikgrupper och sen en licensgrupp där det är vildavästern.. ;)

Gruppindelningen är ej klar än. Beror lite på underlaget. Datumet är bokad lite beroende på att det är SM/SO där v30. Så tanken är att det kommer komma en del för att testa lite inför det. Men som sagt man vet aldrig. Har bara bokat på våren tidigare år. Men det var ju iof på den tiden när Suzuki knappt släppt en litershoj med tryck i....

/ ;-)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...