Gottis
West Coast Xtremes
Mr.Jim skrev:2045712Det är aldrig längre än man gör det, mycket på båten överväger många mil i bil.
Lång = dyrt
Mr.Jim skrev:2045712Det är aldrig längre än man gör det, mycket på båten överväger många mil i bil.
Så sant som det är sagt, men en upplevelse som du minns hela livet är ganska billig oavsett vad den kostar.Gottis skrev:2046962Lång = dyrt
Jag kan ordna en mindre båt. Rymmer 5 pers plus lite packning, hojen (kanske två t.o.m.) går att få med på en mindre jolle som dras efter. Ska se om jag kan hitta någon billig arbetskraft som står för paddlingen över sjön också så slipper vi andra bli trötta.Johanjulgran skrev:2052239Kommer det att komma någon info om båt bokning? vilken båt som det är tänkt att man ska åka med och vad man ska säga när man bokar så man får rabatt?
/Johan
PerfektMikkE skrev:2052763Jag kan ordna en mindre båt. Rymmer 5 pers plus lite packning, hojen (kanske två t.o.m.) går att få med på en mindre jolle som dras efter. Ska se om jag kan hitta någon billig arbetskraft som står för paddlingen över sjön också så slipper vi andra bli trötta.
OBS! Vi bör då åka senast på måndagen!
Johanjulgran skrev:2052239Kommer det att komma någon info om båt bokning? vilken båt som det är tänkt att man ska åka med och vad man ska säga när man bokar så man får rabatt?
/Johan
Mr.Jim skrev:2061592det är SiljaLine som gäller och jag kommer att samla ihop alla som vill åka tillsammans med mig/oss. Och göra en gruppbokning./ Mr.J
Jag GILLAR den biten av meningenMr.Jim skrev:2114218Jag har börjat ringa runt för att fråga hur folket vill/har tänkt packa ihop sig i bilarna!
Vi blir inte så mycket folk så dom som följer me kommer att få köra tills.... ja... nu är det bara gud som sätter gränserna!
Utresan blir morgon färjan fredag typ kl 07,00 jim informerar o hem kvälls färjan typ 19,00 måndag jim informerar om pris typ 500 per pers tur o retur med hytt o en buss jim informerar igen om buffe ingårMr.Jim skrev:2061592Det är ju givetvis frivilligt att åka med vilken båt man vill, allt från Kanot till .. ja..
Men det är SiljaLine som gäller och jag kommer att samla ihop alla som vill åka tillsammans med mig/oss. Och göra en gruppbokning.
Utresan kommer att bli på Torsdag och hemresan på Måndag.
/ Mr.J
Fett mé nice!pyhimysi skrev:2115620Utresan blir morgon färjan fredag typ kl 07,00 jim informerar o hem kvälls färjan typ 19,00 måndag jim informerar om pris typ 500 per pers tur o retur med hytt o en buss jim informerar igen om buffe ingår
Mr.Jim skrev:2122557Mr.Jim har bokat båt till alla, kostar 450svenska pix tor
Mr.Jim kommer att kontakta alla som inte orkar köra runt och informera hur detta äventyr börjar.. Slutet ja den som lever får se!
Mr.Jim
Dal-Mausen skrev:2126356Ingår det hytt och buffé?
Dal-Mausen
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |