Banåkning på Virtasalmi/Motopark 6-8/5 2006

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Du gottis!

Kör du med diesel i tanken så kan du tanka "fuldiesel" finland, mycket billigt!

Snacka med donQ eller jorpes, dom vill säkert dit nån ut av dom...

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Kommer det att komma någon info om båt bokning? vilken båt som det är tänkt att man ska åka med och vad man ska säga när man bokar så man får rabatt?

/Johan

MikkE

Guest
Johanjulgran skrev:
2052239 Kommer det att komma någon info om båt bokning? vilken båt som det är tänkt att man ska åka med och vad man ska säga när man bokar så man får rabatt?

/Johan
Jag kan ordna en mindre båt. Rymmer 5 pers plus lite packning, hojen (kanske två t.o.m.) går att få med på en mindre jolle som dras efter. Ska se om jag kan hitta någon billig arbetskraft som står för paddlingen över sjön också så slipper vi andra bli trötta.
OBS! Vi bör då åka senast på måndagen!

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
MikkE skrev:
2052763 Jag kan ordna en mindre båt. Rymmer 5 pers plus lite packning, hojen (kanske två t.o.m.) går att få med på en mindre jolle som dras efter. Ska se om jag kan hitta någon billig arbetskraft som står för paddlingen över sjön också så slipper vi andra bli trötta.
OBS! Vi bör då åka senast på måndagen!
Perfekt :tummenupp

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Johanjulgran skrev:
2052239 Kommer det att komma någon info om båt bokning? vilken båt som det är tänkt att man ska åka med och vad man ska säga när man bokar så man får rabatt?

/Johan

Det är ju givetvis frivilligt att åka med vilken båt man vill, allt från Kanot till .. ja..

Men det är SiljaLine som gäller och jag kommer att samla ihop alla som vill åka tillsammans med mig/oss. Och göra en gruppbokning.
Utresan kommer att bli på Torsdag och hemresan på Måndag.

/ Mr.J

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Mr.Jim skrev:
2061592det är SiljaLine som gäller och jag kommer att samla ihop alla som vill åka tillsammans med mig/oss. Och göra en gruppbokning./ Mr.J

Kanon! Jag hoppas verkligen att det inte blir problem med inbokning av plats för skåpbil ;)

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Gruppbokningen på färgan är gjord idag.

Jag har börjat ringa runt för att fråga hur folket vill/har tänkt packa ihop sig i bilarna!

Vi blir inte så mycket folk så dom som följer me kommer att få köra tills.... ja... nu är det bara gud som sätter gränserna!

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Mr.Jim skrev:
2114218 Jag har börjat ringa runt för att fråga hur folket vill/har tänkt packa ihop sig i bilarna!

Vi blir inte så mycket folk så dom som följer me kommer att få köra tills.... ja... nu är det bara gud som sätter gränserna!
Jag GILLAR den biten av meningen :yoparty

pyhimysi

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
R6
Mr.Jim skrev:
2061592 Det är ju givetvis frivilligt att åka med vilken båt man vill, allt från Kanot till .. ja..

Men det är SiljaLine som gäller och jag kommer att samla ihop alla som vill åka tillsammans med mig/oss. Och göra en gruppbokning.
Utresan kommer att bli på Torsdag och hemresan på Måndag.

/ Mr.J
Utresan blir morgon färjan fredag typ kl 07,00 jim informerar o hem kvälls färjan typ 19,00 måndag jim informerar om pris typ 500 per pers tur o retur med hytt o en buss jim informerar igen om buffe ingår :tummenupp

Bifogat

• image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 169

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
pyhimysi skrev:
2115620 Utresan blir morgon färjan fredag typ kl 07,00 jim informerar o hem kvälls färjan typ 19,00 måndag jim informerar om pris typ 500 per pers tur o retur med hytt o en buss jim informerar igen om buffe ingår :tummenupp
Fett mé nice!

Har Jim någon bokningskod eller ska vi som vill med bara säga till Jim så bokar han?

Den frågvise :huvet

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Jim Svarar

Mr.Jim har bokat båt till alla, kostar 450svenska pix tor
Mr.Jim kommer att kontakta alla som inte orkar köra runt och informera hur detta äventyr börjar.. Slutet ja den som lever får se!

Mr.Jim

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Mr.Jim skrev:
2122557 Mr.Jim har bokat båt till alla, kostar 450svenska pix tor
Mr.Jim kommer att kontakta alla som inte orkar köra runt och informera hur detta äventyr börjar.. Slutet ja den som lever får se!

Mr.Jim

Ingår det hytt och buffé?

Dal-Mausen

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Dal-Mausen skrev:
2126356 Ingår det hytt och buffé?

Dal-Mausen

Det ingår hytt på hemresan, men ingen buffé, det får var och en avgöra ifall dom är intresserad utav på båten!

mvh / Mr.Jim

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Vad är DB- gränsen där?

Kan man köra med helsystem eller måste jag byta till orginal dämp?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0