Bandag Falkenbergsbanan 24 augusti.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
http://www5.idrottonline.se/FalkenbergsMK/Arrangemang/BANDAG24AUGUSTI-Falkenbergsmotorbana/

Japp

"OBS! Ni som anmäler er fr.o.m. 31 juli skall inte betala in någon avgift förrän kansliet kontaktat er på måndag 4 augusti. Ni som anmält t.o.m. 30 juli är antagna till bandagen."

Anmäld 21:e och nu även 600 kr inbetalt.

Ett riktigt nice price för en heldag.................. Och jag som tyckte 900 spänn för en heldag på Gelleråsen var ett klipp trots att det tillkom övenattning och 36*2 mil för att komma dit och hem. Borde nästan vara straffbart att äga hoj och INTE anmäla sig till en sådan här dag. All heder till FMK som gör ett kanonjobb och fixar till detta event.

Redigerar lite - Håller med om att det hade varit trevligt om man fått något slags bekräftelsemejl om att i alla fall ansökan kommit fram.

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ska man få nåt bekräftelsemail? Läste lösa rykten om att det var fullt!:confused:
Så jag undrar om jag har fått nån plats?:va

Du kan vara lugn, pratade med kansliet igår och det fanns......... Hhmm "några platser" kvar så att säg:tummenupp

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Äntligen en heldag på hemmabanan! Kalas av Mossberg m.fl. som jobbat ihop detta! Tack.

\m/

Raderad medlem 61114

Guest
Det står 60 deltagare i lugn/medel grupp,.och bara 30 i vardera andra grupper. Stämmer det? Blir det inte väldigt trångt på banan med 60 hojar? Anmäller mig ju då hellre till snabb grupp och blir eventuellt lite omkörd!

Hur ser det ut med lediga platser?

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Det står 60 deltagare i lugn/medel grupp,.och bara 30 i vardera andra grupper. Stämmer det? Blir det inte väldigt trångt på banan med 60 hojar? Anmäller mig ju då hellre till snabb grupp och blir eventuellt lite omkörd!

Hur ser det ut med lediga platser?
Det blir endast kring 30 st + ev föråkare. Något annat skulle inte funka säkerhetsmässigt. Banlicensen tillåter kring 35 st.

Last edited:

Raderad medlem 61114

Guest
Ok. Tror dock iofs att jag ändå hellre lägger mig i lugn/medel första ggn på ny bana med nytt gäng. På SMC kör jag snabb grupp nu. Men fan, kan ju bli tråkigt att ligga å cruisa om det går för långsamt :va

Jimmy

Guest
Ok. Tror dock iofs att jag ändå hellre lägger mig i lugn/medel första ggn på ny bana med nytt gäng. På SMC kör jag snabb grupp nu. Men fan, kan ju bli tråkigt att ligga å cruisa om det går för långsamt :va

Kör om isf :)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej på er allesammans!
Kommer just från ett styrelsemöte där det var glada nyheter: det är runt 20 anmälda i varje grupp!!!! Så, ca 10 platser kvar per grupp. ROLIGT!!! Jag var initialt lite orolig för att det inte skulle komma så många till dagen; sent på året och sent utlyst som den var, men jag är jätteglad att jag hade fel där! Kul!!!

Tydligen har det varit en del frågor kring tidsschemat för dagen. Preliminärt det ut så här:
00 till 20 över varje timma: långsam gatgrupp
20 över till 20 i varje timma: snabb gatgrupp
20 i till jämn timma: licensgrupp

Ingen körning 12.00-13.00.

TJO!!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hur var det med betalning? Halva vid anmälan och resterande på plats?

Raderad medlem 61114

Guest
Hur brukar tempot vara i lugn grup resp snabb? Kör 1.49 på rudskogen om det säger nåt. Kört där en gång.

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Sådär då va bokningen gjord, blir premiär för mig på på denna bana :) Nån som har tips på ett bra boende i närheten av banan?

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Vilken standard har du tänkt dig och hur nära banan, Falkenberg city är ca 1 mil från banan.

Inga större krav, en säng o tak över huvudet duger gott o väl :) Om det bara är en mil in till Falkenberg så är det ju lugnt, då går det alltid hitta boende.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati