Mr Larsson
Va vore livet utan hojåka
Har inte heller fått någon bekräftelse, och betalat har jag gjort
Ska man få nåt bekräftelsemail? Läste lösa rykten om att det var fullt!
Så jag undrar om jag har fått nån plats?
Har inte heller fått någon bekräftelse, och betalat har jag gjort
Kan bara hålla med! Anmäld och ser fram mot lite mer än 3*20 min. Bra jobbat Mozz!!!Äntligen en heldag på hemmabanan! Kalas av Mossberg m.fl. som jobbat ihop detta! Tack.
\m/
Det blir endast kring 30 st + ev föråkare. Något annat skulle inte funka säkerhetsmässigt. Banlicensen tillåter kring 35 st.Det står 60 deltagare i lugn/medel grupp,.och bara 30 i vardera andra grupper. Stämmer det? Blir det inte väldigt trångt på banan med 60 hojar? Anmäller mig ju då hellre till snabb grupp och blir eventuellt lite omkörd!
Hur ser det ut med lediga platser?
Ok. Tror dock iofs att jag ändå hellre lägger mig i lugn/medel första ggn på ny bana med nytt gäng. På SMC kör jag snabb grupp nu. Men fan, kan ju bli tråkigt att ligga å cruisa om det går för långsamt
Kör om isf
Hur var det med betalning? Halva vid anmälan och resterande på plats?
Sådär då va bokningen gjord, blir premiär för mig på på denna bana Nån som har tips på ett bra boende i närheten av banan?
Vilken standard har du tänkt dig och hur nära banan, Falkenberg city är ca 1 mil från banan.
Inga större krav, en säng o tak över huvudet duger gott o väl Om det bara är en mil in till Falkenberg så är det ju lugnt, då går det alltid hitta boende.
Undrar du över något i Falkenberg så bara hör av dig
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |