abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Prognosen ändras dag till dag, kollade igår och då ska det inte regna på söndag, kollade i förrgår och då skulle det regna osv. Bara att hålla tummarna. Fortfarande inget regn enligt klart ivf.
View attachment 409990
Jag går på din linje....låter betydligt bättre! Jag kollade SMHI men vad vet dem egentligen?
Är tanken att man ska få en bokningsbekräftelse när man betalat och anmält sig? Mailade min anmälan och betalade för snart 2 veckor sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse.
Är tanken att man ska få en bokningsbekräftelse när man betalat och anmält sig? Mailade min anmälan och betalade för snart 2 veckor sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse.
Fick en anmälningsbekräftelse samma dag jag anmälde mig och uppmanades att betala in avgiften innan den 20:e aug. Har betalat men inte hört ngt efter det, utgår från att allt är grönt annars blir det lite merjobb för klubben om dom inte har koll på läget. Men ring dom å dubbelkolla för säkerhets skull, 0346-19033
Kansliet har semesterstängt t.o.m Måndag. Det blir nog av eftersom banan inte ligger nära något vattendrag. Det var en väderförbättring på g framåt söndag enligt smhi.tänkte höra här hur man ställer sig till de varningar som SMHI har gått ut med gällande regn osv.
FMK ställde in 3 lopp i söndags pga. förmycket vatten (hade jag för mig att det var iaf)
Hur går snacket på kanslit? det verkar ju inte direkt spricka upp och en klass 3 varning får ändå ses som allvarligt. Känns inte kul att förbereda sig med allt runt omkring med logistik osv för att sedan få vända vid grindarna pga av just vatten..
Hur ser planen ut? information osv. Finns det möjlighet att FMK ställer in evenemanget?
Kommer transponderslingan vara igång?
Nej det är fullt. Men finns säkert någon som backar ur pga vädret. Ställ frågan.Finns det platser kvar i någon av grupperna?
Finns det platser kvar i någon av grupperna?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|