Bandag Midlanda 7-8 Juli

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Epa skrev:
2263595 Fan,e i Finland då,annars hade jag varit given :). Hade varit kul o försöka få till en 56,a . Kör så de ryker grabbar o tjejer :)
Vill passa på o tacka grabbarna som fixar åkningen,de va riktigt roligt sist.

Vad är snabbaste tiden på banan?

ChrilleH

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2004
Hoj
Honda cbr 929rr
56:30 om jag inte minns galet. Jörgen Hållinder har banrekord ivartfall..

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Epa skrev:
2263595 Fan,e i Finland då,annars hade jag varit given :). Hade varit kul o försöka få till en 56,a . Kör så de ryker grabbar o tjejer :)
Jag säger samma sak som Robban. (Utom varvtiden då :) )
Jag är alltid given när det är körningar på Mittsverigebanan. Är dock i Finland jag med så tyvärr kan jag inte närvara. Själv försöker man kapa på 58-orna :huvet och det går i alldeles för små steg tycker jag.
Marcus Lindström (snabb lokal RR-förare) körde 56.6 med sin supersport 600 Honda ifjol. Det är det snababste jag hört på senare år. Sen kommer Robban med sina låga 57:eek:r.

Last edited:

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Epa skrev:
Tackar själv för sist, synd att du inte kan vara med. Grym körning av dig en 56:a kan inte vara långt borta...blev det inte 57.3 som bästa tid? Lycka till i Finland

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Jag kollade runt lite på Sörliden, och det är inget rekord förstås, men Watz körde 56,55 under kvalet -01, med en 250R. Tvåan det kvalet (då det iofs inte var särskilt trångt) var två sekunder efter. Pole i Superbike var 57,04 (Kim Phillip) samma år. Nu ska man väl inte dra in 2-takt VS 4-takt kriget i detta forum också, men lite kul är det att Watz spöade SBK med en halv sekund. Tror att Phillips körde R7 va?

Håkan Olsson (125R) körde på 59,5.

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Damn va sugen man blir :)..men som blå ny vette fasen om man platsar på banan..vill ju inte krascha cykeln heller...hur lugnt får man köra? *ler*..skämt o sido det vore perfekt att blir riktgt varm i kostymen för i sommar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
ZtreetFajter skrev:
2264464 Damn va sugen man blir :)..men som blå ny vette fasen om man platsar på banan..vill ju inte krascha cykeln heller...hur lugnt får man köra? *ler*..skämt o sido det vore perfekt att blir riktgt varm i kostymen för i sommar.
Det är ju gruppindelat och långsam skulle passa dig som en handske. Behöver du hjälp för att förbättra din körning så ställer jag gärna upp under dagen med lite personlig guide'ning.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
ZtreetFajter skrev:
2264464 Damn va sugen man blir :)..men som blå ny vette fasen om man platsar på banan..vill ju inte krascha cykeln heller...hur lugnt får man köra? *ler*..skämt o sido det vore perfekt att blir riktgt varm i kostymen för i sommar.

Bankörning är bästa sättet att bli varm i kläderna, och det säkraste. Klart att du ska köra!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
MickeG skrev:
2082413 Bandag på Midlanda 7-8 Juli. Vi kör med tre grupper Medel, snabb och race
Kostnad för bägge dagarna 800:- Vi tar inga bokningar för en dag. Lunch och middag kan köpas vid banan.

Har du en plats åt en gammal "söndrig" gubbe känns som man måste åka snart innan storångesten slår på. Måste bara fixa en bromspump, eju bra att ha en frambroms åxå. Siktar på 1.27 tider nu efter kraschen senast. Ringer i kväll och bokar om jag får ledigt av familjen. :tummenupp

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
750-R skrev:
2264817 Har du en plats åt en gammal "söndrig" gubbe känns som man måste åka snart innan storångesten slår på. Måste bara fixa en bromspump, eju bra att ha en frambroms åxå. Siktar på 1.27 tider nu efter kraschen senast. Ringer i kväll och bokar om jag får ledigt av familjen. :tummenupp
självklart ska du vara med och gasa lite, det finns ju plats kvar än till dig

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Alltså, det här är ju som vanligt intressant. Jag vill också börja köra på bana.

Ska försöka dra med mig lite öviksfolk.

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Swedie skrev:
2264475 Det är ju gruppindelat och långsam skulle passa dig som en handske. Behöver du hjälp för att förbättra din körning så ställer jag gärna upp under dagen med lite personlig guide'ning.

Det kan man inte tacka nej till :)

Men..är det fullt nu?..kanske e för sent..annars får ni gärna skriva upp mig!

email: jonas@fastrcars.se Tel: 070-2402424

Barbone

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
yamaha -06
Det kommer att bli über skoj!
Första bankörningen i år och med ny hoj :)
kanske inte den optimala banhojen,men det ska nog funka ändå.

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
På grund av omflyttning i våra grupper finns det nu 5st platser i snabb grupp, skynda att boka :banana :banana :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln