sandstream skrev:2285150Jag kommer och hoppas att Jesper och David har fått ordning på sin buss så att jag kan få den där åkturen där bak som WestW talat sig så varm om
Revelator skrev:2285135Är sugen, platser kvar? Alltså ska man vara nykter på Lördag kväll eller...
MrRoadSnail skrev:2286827Det här blir perfekt. Lade på nya däck fram och bak som nu hinner ruggas upp lagom till Mo i Rana.
Bara vädret håller i sig nu .. drygt att toura upp på söndag morgon i regn.
Revelator skrev:2286843Blir det varmt på Monzta så kommer dina däck att bli mer än uppruggade min vän...iaf om du har mjukare än medium.
Ah, det kanske är medicinen, själv mosade jag mitt framdäck brutalt...(soft)MrRoadSnail skrev:2286848De höll sig bra sist. Kör med vanliga gatdäck, Pilot Power.
Revelator skrev:2286866Ah, det kanske är medicinen, själv mosade jag mitt framdäck brutalt...(soft)
Läste det, och med tanke på erfarenheterna från förra helgen när vi blev väckta på hotellet mitt i natten av lokalbefolkningens buskörande på stan och hittade krossade ölflaskor på banan, så är det nog inte den organiserade körningen som stör. Men naturligtvis ser man inte skillnad på detta... Det finns ett snöstaket i en kurva på banan, det har varit nerkört med crossdäck flera gånger till exempel. Lokala busar tar väl chansen.mikekop skrev:2288312Nu börjar avundsjukans (?) fula tryne att visa sig i Älvdalen:Mora Tidning
Är det inga motarder med så är det nog lugntJåke skrev:@Dawan: Se till att ni håller ljudnivån och inte släpper såna dumheter som att hålla igen förbi mätningen för att sen slå på 106dB på bortre rakan.
Mmm, det beror ju lite på. Har mätt både 94 och 107 dB från twinnar på Monzta ståendes vid depå-utfarten... De värsta "tonade" ner sensandstream skrev:2289774107 dB som värst vid "flaggtornet" men bara 95 dB vid mätning från "rätt" ställe.
Kom fram och säg hejJåke skrev:2289802Mmm, det beror ju lite på. Har mätt både 94 och 107 dB från twinnar på Monzta ståendes vid depå-utfarten... De värsta "tonade" ner sen
Om det inte är överjävligt varmt på söndag kan det hända att jag kommer upp å kollar lite
Vann jag inte den tävlingen heller?Jåke skrev:2289802Mmm, det beror ju lite på. Har mätt både 94 och 107 dB från twinnar på Monzta ståendes vid depå-utfarten... De värsta "tonade" ner sen
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|