R.Stefan
Vägar är till för att användas!
Olle var där å testade idag när vi hälsingar åkte!!!!Jag var värst med min Falco!!98 Db......Det var ok sa han.....!!!!!Kul bana!!!! Men som sagt äter däck om det inte är riktigt inställt!!//Stefan
R.Stefan skrev:2291630Olle var där å testade idag när vi hälsingar åkte!!!!Jag var värst med min Falco!!98 Db......Det var ok sa han.....!!!!!Kul bana!!!! Men som sagt äter däck om det inte är riktigt inställt!!//Stefan
Jezqio skrev:2294716Tack för en givande dag!
Första gången på "stor" bana för mig, blir nog fler
Här kommer lite bilder iaf
Jezqio skrev:2294716Tack för en givande dag!
Första gången på "stor" bana för mig, blir nog fler
Här kommer lite bilder iaf
M:et skrev:2294766Kanonbilder! Måste säga att den som gjorde sig bäst på bild var Jonas! Grym attack i körställningen
Jezqio skrev:2294716Här kommer lite bilder iaf
Hinkas skrev:2295548Det där såg riktigt kul ut, ska försöka boka en dag på banan där och åka ett gäng vi också. Får väl se vad det blir. Hur mång var ni som var där? Vi tänkte försöka få ihop 20 pers ungefär. Misstänker att det inte blir så mycket köer eller så om man är 20 pers som delar på hela banan under en hel dag.
RR_Jonas skrev:2295580Knappast. Vi var cirka 30 pers delat på två grupper som körde 20 min var. Det räckte och blev över. Jag körde upp en och en halv tank under hela dan (ca 30 mil). Kan säga att man är bra mör i kroppen nu, men det var det helt klart värt! Boka!
Med 20 pers på plats får alla i princip köra för sig själva, det blir mycket plats och nästan tråkigt att "harva runt" för sig självHinkas skrev:2295548Misstänker att det inte blir så mycket köer eller så om man är 20 pers som delar på hela banan under en hel dag.
Du kan beställa lunchlådor och fika på hotellet, det är inga problem. Du får däremot hämta det själv för de har ingen utkörning.Hinkas skrev:2295616Kan man hyra in folk som lagar mat och sådant också eller? Hade ju varit trevligt med "all included"
AI skrev:2295763Tack för en trevlig dag!
Eftersom Jezqio har lagt upp en massa fina bilder så måste han ju få lite belöning före alla andra
fler bilder kommer senare!
//AI
Jåke skrev:2295990Med 20 pers på plats får alla i princip köra för sig själva, det blir mycket plats och nästan tråkigt att "harva runt" för sig själv
Du kan beställa lunchlådor och fika på hotellet, det är inga problem. Du får däremot hämta det själv för de har ingen utkörning.
Det finns ett litet kök i stugan med spis och grejer, så visst går det att laga mat. Men storkok är nog inte att tänka påHinkas skrev:2296735OK, då vet man lite mer, men då kanske man kan fixa ihop något sådant då. Hur är det annars, finns det plats i stugan att koka korv på eller något sådant?
Kanske svänga ihop ett storkok av pastasallad eller något spännande.
Får väl se om vi får lite platser över så hojtar jag väl till. Bara man får med sig någon som KAN köra så blir jag glad, vill lära mig bromsning och kurvtagning och sådant, men det blir nog inga knäskrap, får nog ta det lugnt första gången på bana
bikerwoman skrev:2296393Tusen tack för en mycket trevlig dag på Monzta Vi stannade ju kvar för att köra idag med men när vi vaknade så öste regnet ner Åkte förbi banan innan vi drog hemåt och där var bara 2 bilar..
Vi tog och stoppade hojen i bilen och körde hem på små fina slingriga vägar genom Dalarna istället och när vi närmade oss Uppsala kom vi på att man kunde svänga förbi Rörken istället så vi avslutade dagen där istället i strålande sol!
Är ganska slut båda två nu, nattinatti...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|