Sandfållan
#6 R-600 2014
Har ett flång nytt sc2 däck bak... Om de är nån som behöver så tar jag med det. Helt nyfått av grevens inplastat.
Ta med sc 2an vi kommer säkert överens!
Har ett flång nytt sc2 däck bak... Om de är nån som behöver så tar jag med det. Helt nyfått av grevens inplastat.
Sandfållan! Jag är tyvärr dubbelbokad på söndag och kan inte hjälpa till som funkis.
Om någon är i behov av regn däck till bandagen har jag ett nytt 180 bak däck till fynd pris. Enligt prognosen regn lördag och halv soligt söndag! Men regn vädret kan flytta sig.
PM a vid intresse
Halvsoligt pyttsan heller
View attachment 392765
Vill även passa på att säga att imorgon är sista dagen man kan boka Söndagens körning till reducerat pris sedan är det drop in som gäller och då kostar det 1400 sek!
1. om någon skulle ha en bankört 190/55 gatudäck som fortfarande duger för vägbruk: ta gärna med. Jag köper gärna för ett rimligt pris; har ett behov här hemma för en annan hoj.
2. Har inte löst transporten från/till Stockholm; Lördag kväll -Söndag kväll; 1 pers + hoj. Att köra med hojen lockar inte. -Exempelvis, jag kunde bistå med en bil m/ drag, och köra (äger ej släp); två hojar tar man lätt på ett släp. Alternativt, nån som har plats i sin större bil/på släpet för en hoj? Delad kostnad är väl också nån slags glädje..
/Esko
Japp då har jag nojjat klart... Köra till Karlskoga med hojen från Sthlm 6/10 kl 05:00... hörde jag frost men va fan, d e ju rock'n'roll att köra hoj
Om det är nån mer från storstan som ska dit, let me know
Esko här är grabben!!
1. om någon skulle ha en bankört 190/55 gatudäck som fortfarande duger för vägbruk: ta gärna med. Jag köper gärna för ett rimligt pris; har ett behov här hemma för en annan hoj.
2. Har inte löst transporten från/till Stockholm; Lördag kväll -Söndag kväll; 1 pers + hoj. Att köra med hojen lockar inte. -Exempelvis, jag kunde bistå med en bil m/ drag, och köra (äger ej släp); två hojar tar man lätt på ett släp. Alternativt, nån som har plats i sin större bil/på släpet för en hoj? Delad kostnad är väl också nån slags glädje..
/Esko
Jag kan kolla om det ligger något som funkar i min däckstrave, men det är inte mycket kvar förutom just på mitten då på dom jag slängt av. Har kört både 50 och 55 profil så jag minns inte vilka som kan vara användbara. Dunlop sportsmart och Michelin power pure. Har även ett 50 profils qualifier II som aldrig blev använt.
Har du fått ihop cykeln farbror?
Jag ägnade en söndag åt att byta kåpstag, serva bromsarna, byta till gatgodkända bromsbelägg, gatfälgar/däck, sätta på backspeglar och tejpa ihop kåpor. Så den är nog i körbart skick. Förutom att drivpaketet är slut och chauffören fortfarande slickar sina sår och gnäller på utetemperaturen.
Hej kan jag bli borttagen från lunchlistan?
Mojja
Du kan lägga till mig på matlistan..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha