Bandag Söndag 6 okt på Gelleråsen

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Bana + Ambulans bokat

Den 6/10 kl.09.00-18.00 kör vi på Gelleråsen

Pris 1.000kr Fram till mån 30/10
Pris 1,250 Från Mån 30/10- Fre 4/10
Pris 1400 drop in och betalning vid banan = Endast kontanter.

Precis! Vi har ändrat oss och kommer mot en högre avgift att tillåta drop-in och efteranmälningar :tummenupp

Vi tycker ju naturligtvis att det är bäst om man föranmäler sig och förbetalar, så att vi kan dimensionera mat mm för rätt antal personer samt slippa hantera anmälningar och folk den dagen då vi helst vill lägga tiden på att köra bana istället.

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Även fast jag inte kan den helgen så måste jag säga att det är ett jävligt bra initiativ!
Dessutom så är ju t om "drop in"-priset bättre än vad många andra dagar kostar! :yoparty

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,
Jag delar gärna en box för en 100kr
iJvb=Jukka.B

Jag kommer köra från Umeå om någon vill samåka.
jag har fixat gratis övernattning i Kungsör ca 9mil från banan. om inte billigare alternativ finns.
Pma mig om intresse finns.

Last edited:

molzzon

Medlem
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
s1000rr -11
Rikigt bra jobbat med att få till detta, blir till att spedera helgen i garaget och se om man kan få till hojen i dugligt skick, en stor tummen upp :tummenupp.

Den 6/10 kl.09.00-18.00 kör vi på Gelleråsen

Pris 1.000kr Fram till mån 30/10
Pris 1,250 Från Mån 30/10- Fre 4/10
Pris 1400 drop in och betalning vid banan = Endast kontanter.

Är det okej att enbart betala 1K:- fram till den 30/10... Borde väll vara 30/9 :).

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Det är ok att betala in 1k fram tills på måndag efter det är det 1250 fram tills på fredag och 1400 vid banan :)

Och självklart ska du ha skruva ihop hojjen och köra med oss! Det är ju dags att du kör ifrån mig snart du har ju en gul cykel och du vet ju vad Björn sa om gula cyklar på senaste steg 6an :hihi

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Första inlägget i tråden uppdaterat med all nödvändig information. Skulle det vara att något inte stämmer så tveka inte att skicka pm,mail eller att ta upp det direkt här i tråden :)

Kneedrag

Guest
Jag vill så åka på den här bandagen! Gelleråsen är ju skitkul bana.

Jag har bara kört 35 mil i år och det var bara på en dag. Jag vågar fasiken inte. Huga man har blivit feg på äldre dar....

Kanske om man kan övertala Gixxerlady o hänga på! då åker jag.

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Jag vill så åka på den här bandagen! Gelleråsen är ju skitkul bana.

Jag har bara kört 35 mil i år och det var bara på en dag. Jag vågar fasiken inte. Huga man har blivit feg på äldre dar....

Kanske om man kan övertala Gixxerlady o hänga på! då åker jag.

Det finns plats åt alla denna dag. Proffs som nybörjare. Lugna gruppen kommer det finnas föråkare i och hjälp att få hela tiden om man vill.

Snabb och race är meningen ska sköta sig själva men i lugn är det säkerhet framför allt och roligt på sina egna villkor som gäller, Om det sedan visar sig att man har mer att ge är det inte omöjligt att gå upp i snabbare grupp under dagen :)

Sluta tveka och boka, Man ångrar bara det man inte gjorde :fakta

Krocke73

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
Race preppad Gixxer K7
Aarrgghhh... ångest:huvet
Innan jag börjar rådda i barnvakt mm, är det nån som ska delta som åker från Sthlm och dessutom har plats för en hoj till i sin buss?
Jag är sjuuukt sugen men pallar inte att ta hojen igen (smc 9/9) till Gelleråsen, speciellt inte när det är runt 2 grader på morgonen.
Nå, någon:confused:

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,
Aarrgghhh... ångest:huvet
Innan jag börjar rådda i barnvakt mm, är det nån som ska delta som åker från Sthlm och dessutom har plats för en hoj till i sin buss?
Jag är sjuuukt sugen men pallar inte att ta hojen igen (smc 9/9) till Gelleråsen, speciellt inte när det är runt 2 grader på morgonen.
Nå, någon:confused:

eh aså om de inte va det att det skulle varit för snörisk på hemväg till Umeå så skulle jag tagit kört med hojen både ner o upp. :D
klart billigare än ta bussen ner med bara en hoj :huvet

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Jag vill med detta inlägg passa på och tala om för alla som tvekar att imorgon kommer priset för bandagen öka till 1250 kr.

Passa på att boka eran dag till grymma priset av 1000 kr där massor av körtid och nästintill som det ser ut nu tomma banor utlovas.

Vädretprofeterna lovar fortfarande 14 grader och sol så det kommer bli en grym avslutning på säsongen :)

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Nu kommer det även erbjudas en enklare lunch som kommer bestå av spaghetti o köttfärssås och sallad + bröd denna kommer kosta 75 kr och serveras vid depåerna.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Nu kommer det även erbjudas en enklare lunch som kommer bestå av spaghetti o köttfärssås och sallad + bröd denna kommer kosta 75 kr och serveras vid depåerna.

Jag tycker att vi gör en lista till så att det blir lättare att dimensionera antalet mat till lunchen. En "jag vill köpa lunch också lista" :)

OBS!!! Restaurangen på banan har inte öppet, därför ordnas denna lunchmöjlighet.

Vad tror vi om det??

Lunchbeställning.

1. Morgan Mesetovic
2. Kenneth Nilsson N-TRADE RACING
3. Jeanette Nilsson nettefoto.se
4.
5.
6.
7.
8.
o.s.v

Last edited: