Japp det ska jag jag om allt går enligt planerna.
/Andreas
Då ses vi där
Japp det ska jag jag om allt går enligt planerna.
/Andreas
Jag lyckades urskilja något om Kemora på hemsidan, men det står inte med här i tråden. Är det körning även där efter Virtasalmi?Ja det vår billigaste körning o 3dagars seriöst bansmisk
Jag lyckats urskilja något om Kemora på hemsidan, men det står inte med här i tråden. Är det körning även där efter Virtasalmi?
Ditt samtal fick mig sugen Peter Kanske en vecka i Finland istället för Gotland?
De här racebussarna, var avgår de ifrån? Måste man ta sig till Sthlm själv eller?
(jag vet att jag säkert får svar på allt bara jag har tålamod att vänta till er sida är igång...)
och man tan inte öla så mycket på PÅÅÅTEN...man kan oxå åka på söndag o hem på onsdag men det blir lite stressigare
och man tan inte öla så mycket på PÅÅÅTEN
Kommer det att bli fler körningar än vad som finns att tillgå nu? Min skiftgång på jobbet gör tyvärr att jag missar några körningar, tyvärr även virtasalmi Varför inte lägga in några körningar i juli??
Men fan NK du får ta vab
1-2 maj åsså 5-6 juni. Bara att vänta på att solen och att växthuseffekten gör sitt. Ses snart hörrni
Jag vet att det är lååång tid kvar men hur blir det med boende i Finland?
Kommer ni att komma med lite info/tips på var det finns boende eller ska man plocka fram kartan och jaga reda på nåt lämpligt ställe?
*Ivrig*
Det finns en stugby alldeles i närheten av Virta, vet inte exakt hur långt ifrån banan den ligger men jag vill minnas att det kan inte röra sig om mycket mer än 1 el. 2 km.Jag vet att det är lååång tid kvar men hur blir det med boende i Finland?
Kommer ni att komma med lite info/tips på var det finns boende eller ska man plocka fram kartan och jaga reda på nåt lämpligt ställe?
*Ivrig*
Jag vet att det är lååång tid kvar men hur blir det med boende i Finland?
*Ivrig*
Det finns en stugby alldeles i närheten av Virta, vet inte exakt hur långt ifrån banan den ligger men jag vill minnas att det kan inte röra sig om mycket mer än 1 el. 2 km.
RJ man åker ju bara över vägen Men avstånd är ju inte relevant i norrland
Bra talat!Han menar att gå över vägen för oss, är som att gå 1-2km för er.
Ni sörlänningar som är så rädda för lite avstånd
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |