gurra2fast
The Chase is Better than the Fetch...
Hur ser det ut med platstillgången fredagen den 30/6 samt söndagen den 2/7?
Inga problem i stort, medel/snabb på söndag endast ett par platser kvar. Förvånansvärt få som anmält sig till IF/T-H gruppen dock, fortsätter trenden kan det tänkas att vi arrangerar om grupperna lite och gör två vanliga medel eller snabb iställetgurra2fast skrev:2043578Hur ser det ut med platstillgången fredagen den 30/6 samt söndagen den 2/7?
Då var man anmäld då....Ser fram imot 2 trevliga dagar....Jåke skrev:2043621Inga problem i stort, medel/snabb på söndag endast ett par platser kvar. Förvånansvärt få som anmält sig till IF/T-H gruppen dock, fortsätter trenden kan det tänkas att vi arrangerar om grupperna lite och gör två vanliga medel eller snabb istället
Jåke skrev:
Polaren får åka i er grupp om han vill, det går bra för vår del.Cornsnake skrev:2115379Tja
en dum fråga kanske, jag och en bolare kör t-h och if sen har vi en annan som kör bilsportmc, kan vi ändå få åka i samma grupp eller hur blir det då? För jag såg att ni hade en egen grupp för if och th?
Jåke skrev:2280939Om det är någon som har bilder från söndagens körning kan ni gärna höra av er till mig. Jag ordnar plats för bilderna från hela helgen så slipper ni lägga upp dem här på SH.
Jåke skrev:1965800Fredag & söndag öppet för alla med reggad & besiktad hoj
Tre grupper enligt sedvanligt mönster, dock kan det ändras lite beroende på vad försäkringsbolagen kommer att säga inför säsongen.
1. lugn/medel
2. medel/snabb
3. IF/T-H
Kostnad 400,-/person och dag, det kommer att bli ganska små grupper och förmodligen max 30-35 pers per dag. Anmälan är bindande och din plats är preliminär tills dess att du betalt.
Boendealternativ finns här och det lokala hotellet rekommenderas som har specialpris för detta tillfälle
Anmälan görs via epost till info@r2d2.se, då får ni även info om betalning. Skriv ner följande i er anmälan:
Namn + ev sh-nick
F-bolag
Regnr
Önskemål om grupp
Frågor besvaras i tråden, inte via epost. Mer info kommer allt eftersom planeringen klarnar.
Uppdatering. Vad gäller dessa dagar?
- "Dagens" går att beställa ut till banan, det kommer även att finnas fika.
- Hojen måste vara skattad, försäkrad och besiktad. Inget hindrar dock kraschkåpor.
- Ljudnivå 98 db vid bankanten. Det täcker de allra flesta gat-system med fräscht dämparmaterial i burken.
- Banan är inte inhägnat tävlingsområde, er försäkring bör därför gälla. Men kontrollera detta med bolaget!
- Föråkare kommer att finnas i grupp 1 för de som vill ha tips om spårval.
MickeG skrev:2284469Jag vill bara tacka Jåke för mycket bra bandag. Otroligt mycket bra körning på en kul och krävande bana. Vi kommer nog att ses där flera gånger i år då det är allmänhetens körning varje måndag i Juli och vi sporhojsinstruktörer kommer att vara där och hjälpa till. Tyvärr kunde jag bara vara med på fredagens körning, efter en dag i den värme som var, så såg mina däck ut som sopor + att jag var helt slut. Jag sov som en klubbad säl vid 20.00. Än en gång ett stor tack för den dagen jag var med
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|