Bandagar med Cashback Racing 2012

spellz

jag börjar lära mig!!
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
gsxr 750 -88
hej jag var och körde på gälleråsen i dag 18/9 och hörde att man kunde gå in och kolla på bilder från körningen. men kommer inte ihåg vilken sida dessa skulle ligga på . tacksam för svar mvh jocke och tack får en bra da!

mojja83

Guest
Kommer komma upp en länk i denna tråd när dom är redigerade och sorterade. Våran mästerfotograf klotgren skulle till tyskland imorgon så en liten stund får vi nog vänta!!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :brynad

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Fick fram dsgens körning i mylaps appen men de finns inga tider??? gör ja fel??

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla!

Tack alla för en kanondag på Gelleråsen! Hoppas att ni som hade frågor och ville se lite spårval fick edra svar.

Vädret kan man inte göra så mycket åt, men det blev ju mkt bättre efter lunch!

Angående transponders så var det 1:a gången vi körde med dem och hade väl inte full koll, men vi har pratat med Tony nu på Gelleråsen, så till nästa gång så kommer vi att ha ett mycket bättre upplägg och liveskärmar. Här hittar ni tider http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=2473985&perclass=0 å har ni frågor prata med Tony Jacobsson på Gelleråsen.

Angående foton och filmer, så är det precis som Mojja säger att jag åker till Tyskland imorgon och kommer åter på lördag, men jag skall försöka använda mina tidsluckor så gott det går för att fixa bilderna till er.

Nästa år så kommer vi att köra den 5/6 och dubbeldagar 13-14/8. Vi kommer också göra lite utlandsåkningar genom BC:s försorg, men mer om det kommer upp i en separat tråd lite senare.

Jag, BC och Nicklas vill också passa på att tacka för en jäkligt rolig säsong, och för er som hade oturen att undersöka sandens konsistens runt Gelleråsen så har ni ju nu faktiskt hela vintern på er att bygga upp ert självförtroende:tummenupp

mojja83

Guest
1.23 med ny hoj...:yoparty

Jag skyller mina usla tider på att klotis glömde bort att visa mig runt banan! Man skall icke lova något man inte håller:rofl

Men men jag får trösta mig med att Niklas visade mig runt ett par varv det var riktigt häftigt och roligt mer sådant nästa år!! 1.19.088 vart min bästa igår och siktet var insatt på en väldigt hög 1.18 tid. Jag skyller allt på klotis hade han visat mig runt hade 1.18 suttit som smäck :arsele

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Jag skyller mina usla tider på att klotis glömde bort att visa mig runt banan! Man skall icke lova något man inte håller:rofl

Men men jag får trösta mig med att Niklas visade mig runt ett par varv det var riktigt häftigt och roligt mer sådant nästa år!! 1.19.088 vart min bästa igår och siktet var insatt på en väldigt hög 1.18 tid. Jag skyller allt på klotis hade han visat mig runt hade 1.18 suttit som smäck :arsele

Nästa år skall jag oxå under 1.20:banana:banana:banana

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Halloj...

Man får tacka för besöket på eran fina dag. Kommer absolut att återkomma nästa år.
Trökigt men den lilla avsyningen av asfalten bara. Men bara fram med gaffan å sprayburken bara.

Håller ögonen öppna efter bilder å ny inbjudan till nästa år...
Åter igen TACK Å BOCK:tummenupp

///Ove

Hej alla!

Tack alla för en kanondag på Gelleråsen! Hoppas att ni som hade frågor och ville se lite spårval fick edra svar.

Vädret kan man inte göra så mycket åt, men det blev ju mkt bättre efter lunch!

Angående transponders så var det 1:a gången vi körde med dem och hade väl inte full koll, men vi har pratat med Tony nu på Gelleråsen, så till nästa gång så kommer vi att ha ett mycket bättre upplägg och liveskärmar. Här hittar ni tider http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=2473985&perclass=0 å har ni frågor prata med Tony Jacobsson på Gelleråsen.

Angående foton och filmer, så är det precis som Mojja säger att jag åker till Tyskland imorgon och kommer åter på lördag, men jag skall försöka använda mina tidsluckor så gott det går för att fixa bilderna till er.

Nästa år så kommer vi att köra den 5/6 och dubbeldagar 13-14/8. Vi kommer också göra lite utlandsåkningar genom BC:s försorg, men mer om det kommer upp i en separat tråd lite senare.

Jag, BC och Nicklas vill också passa på att tacka för en jäkligt rolig säsong, och för er som hade oturen att undersöka sandens konsistens runt Gelleråsen så har ni ju nu faktiskt hela vintern på er att bygga upp ert självförtroende:tummenupp

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Stort TACK till alla för en toppendag igår! Samt för detta året!

Kom gärna med ris och ros. Var workshoparna bra/mindre bra/saknades nåt? Var det bra/dåligt att avbryta körningen 15min för att ta ut hjullastaren och sopa undan vattenpölarna? Va kaffet tillräckligt varmt? Blev ni bländade av paparazzi-Klotgrens jätte objektiv i hårnålen där han låg och krälade på alla fyra? Ut me´t bara!

@mojja - Visst lotsade jag dig runt några varv? Vi kom ju överens att du skulle hojta till INNAN du åkte ut :7peta :)

mojja83

Guest
Stort TACK till alla för en toppendag igår! Samt för detta året!

Kom gärna med ris och ros. Var workshoparna bra/mindre bra/saknades nåt? Var det bra/dåligt att avbryta körningen 15min för att ta ut hjullastaren och sopa undan vattenpölarna? Va kaffet tillräckligt varmt? Blev ni bländade av paparazzi-Klotgrens jätte objektiv i hårnålen där han låg och krälade på alla fyra? Ut me´t bara!

@mojja - Visst lotsade jag dig runt några varv? Vi kom ju överens att du skulle hojta till INNAN du åkte ut :7peta :)

Hehe om du läser om hela mitt inlägg en gång till så ser du att jag tackar dig för rundturen :) Det är klotis som inte hållt sitt löfte så nästa år ska han få avsätta ett helt pass som straff :D

Och att sopmaskinen gick ut var riktigt bra fick ju bort en himla massa vatten fort!!

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Halloj...

Man får tacka för besöket på eran fina dag. Kommer absolut att återkomma nästa år.
Trökigt men den lilla avsyningen av asfalten bara. Men bara fram med gaffan å sprayburken bara.

Håller ögonen öppna efter bilder å ny inbjudan till nästa år...
Åter igen TACK Å BOCK:tummenupp

///Ove

Tack själv!

Skönt att du klarade dig undan skador. Cykeln såg också ut att ha klarat sig fint, lite spackel, färg och kärlek så är den som ny igen :)

Du är så välkommen :tummenupp

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Hehe om du läser om hela mitt inlägg en gång till så ser du att jag tackar dig för rundturen :) Det är klotis som inte hållt sitt löfte så nästa år ska han få avsätta ett helt pass som straff :D

Och att sopmaskinen gick ut var riktigt bra fick ju bort en himla massa vatten fort!!

Haha gav mig på försöket att både prata i telefon och läsa/skriva samtidigt, gick ju mindre bra!
Tyckte du körde riktigt bra, när du är 100% bekväm på 19 tider så kommer 18 tiderna enkelt! Nästa år så.. :)

mojja83

Guest
Haha gav mig på försöket att både prata i telefon och läsa/skriva samtidigt, gick ju mindre bra!
Tyckte du körde riktigt bra, när du är 100% bekväm på 19 tider så kommer 18 tiderna enkelt! Nästa år så.. :)

Nästa år ska jag köra 1.15 tider i september annars #%&"¤"!!
Har jag gått från 1.50 tider till extremt låga 1.19 tider på 1 säsong så ska det gå att hitta 4 sekunder nästa säsong :)

Tack för iår bara att börja budgetera 2013 nu!!!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring