Rasorblade
Ny medlem
ja... det ser ut att bli hyfsat väder..så man får nog anmäla sig...
Ojojoj vad hyndan såg läcker ut man aj vad piloten som framförde den snygga cykeln så stel ut
Man började väl på 1.50 tider i våras med cashback och gänget får se vad avslutningen ger nuvarande person bästa på åsen är 1.19.9 ska bli intressant att se om man kan komma under!!
Stel du? Jovars
View attachment 369601
Samtidigt är det ju jättefräckt att du har sänkt dig med nästan en tredjedel på en sommar!
Skall bli kul att fota dig i samma kurva så får vi se skillnaden
Haha ja skillnaden kommer nog vara markant!! men det kostar på att kapa sekunder snabbt tur gelleråsen är fyllt med escaper och mjuk sand
Har ni någon däckförsäljning på plats? Alt däckservice? Och glöm inte bort att du lovat guida mig några varv runt vid närmare eftertanke har ju cajback himself lovat att visa mig runt med
Hur ser det ut med platser nu?
Antingen snabb eller medel?
Kanske fixar snabb med nya motarden
Vi kommer att ha "viss däcksförsäljning", m.a.o. inte som Greven med en hel jäkla trailer. Däcksverktyg kommer också att finnas på plats.
Nä, nä du får inte köra med Cajback - då kanske du börjar hota mig
Välkommen Mojja, ta det lugnt i början bara
Farbror Mumma skall jobba med blicken på banan den här gången och ge fan i att kolla på mig som är fotograf
View attachment 369600
Exakt en vecka kvar! Den 18/9 smäller det!
Har letat fram lite bilder på deltagare som varit med och haft kul med oss på de två andra bandagarna:
Måste även tillägga att Eric "Jerka" Lindroth (den gröna Kawan med nr 95) kommer den 18/9. Passa på att gå fram och gratta honom till tredje platsen i årets Pro Suberbike (1:a Ockelfelt 2:a Mårtensson)!
Kolla även hans spårval och attack när han går ut ut depåkurvan ut på rakan - det går undan
Man måste ju ha koll på på groupisarna som står vid vägkanten och fotar Nej det blir nog en ganska lugn körning har lite som jag tänkte öva på.Farbror Mumma skall jobba med blicken på banan den här gången och ge fan i att kolla på mig som är fotograf
View attachment 369600
Man måste ju ha koll på på groupisarna som står vid vägkanten och fotar Nej det blir nog en ganska lugn körning har lite som jag tänkte öva på.
Vi ses där
Okej då vet jag, tackar!Fortfarande platser kvar, mer i medel än i snabb. Börja du i medel, så kan vi knuffa upp dig om det behövs efter några pass.
Okej då vet jag, tackar!
När är sista anmälningsdagen? Är lite osäker på om jag får ledigt nämligen..Kan man betala kontant på plats, har visst lite som ligger och prasslar
Seb
Nu är det inte många dagar kvar innan det är sista chansen att rasta moppen innan den långa vintern, det går liksom inte att ångra sig i December...
View attachment 369872
Själv hade jag förutom att fota som en galning tänkt att försöka filma lite i slowmotion på er när ni kommer åkandes, t.ex. från normal hastighet till slowmotion till normal hastighet igen.
Men jag lovar inga underverk
Vi har fortfarande lite platser kvar i alla grupper.
Väl mött
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |