Bandagar med Cashback Racing 2012

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Ojojoj vad hyndan såg läcker ut man aj vad piloten som framförde den snygga cykeln så stel ut :)

Man började väl på 1.50 tider i våras med cashback och gänget får se vad avslutningen ger nuvarande person bästa på åsen är 1.19.9 ska bli intressant att se om man kan komma under!!

Stel du? Jovars:)

_DSC5922.jpg

Samtidigt är det ju jättefräckt att du har sänkt dig med nästan en tredjedel på en sommar!
Skall bli kul att fota dig i samma kurva så får vi se skillnaden:yoparty

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
Mc-cykel
Hur ser det ut med platser nu?
Antingen snabb eller medel?
Kanske fixar snabb med nya motarden:)

mojja83

Guest
Stel du? Jovars:)

View attachment 369601

Samtidigt är det ju jättefräckt att du har sänkt dig med nästan en tredjedel på en sommar!
Skall bli kul att fota dig i samma kurva så får vi se skillnaden:yoparty

Haha ja skillnaden kommer nog vara markant!! men det kostar på att kapa sekunder snabbt tur gelleråsen är fyllt med escaper och mjuk sand :rofl

Har ni någon däckförsäljning på plats? Alt däckservice? Och glöm inte bort att du lovat guida mig några varv runt vid närmare eftertanke har ju cajback himself lovat att visa mig runt med :)

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Haha ja skillnaden kommer nog vara markant!! men det kostar på att kapa sekunder snabbt tur gelleråsen är fyllt med escaper och mjuk sand :rofl

Har ni någon däckförsäljning på plats? Alt däckservice? Och glöm inte bort att du lovat guida mig några varv runt vid närmare eftertanke har ju cajback himself lovat att visa mig runt med :)

Vi kommer att ha "viss däcksförsäljning", m.a.o. inte som Greven med en hel jäkla trailer. Däcksverktyg kommer också att finnas på plats.

Nä, nä du får inte köra med Cajback - då kanske du börjar hota mig:gråta

Välkommen Mojja, ta det lugnt i början bara:tummenupp

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Shit va man spammar, men....

VI KOMMER ATT HA TRANSPONDERS FÖR DEM SOM VILL HYRA.:fakta

mojja83

Guest
Vi kommer att ha "viss däcksförsäljning", m.a.o. inte som Greven med en hel jäkla trailer. Däcksverktyg kommer också att finnas på plats.

Nä, nä du får inte köra med Cajback - då kanske du börjar hota mig:gråta

Välkommen Mojja, ta det lugnt i början bara:tummenupp

Bra att höra att det kommer finnas möjlighet att köpa däck och få dessa krängda:)

Men först ska man överleva Lör o Sön på Åsen för att det ska vara möjligt att köra tisdag med! Lagom uppvärmd man kommer vara till på tisdag! Och vädret verkar ju bli bra även det:tummenupp

Lugnt sa du vad är det? Satsar max i tröset på första passet så kan man packa ihop och åka hem och börja plåstra om hojen resten av vintern!

Ses på tisdag!!

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Exakt en vecka kvar! Den 18/9 smäller det!:banana

Har letat fram lite bilder på deltagare som varit med och haft kul med oss på de två andra bandagarna:
_DSC5664.jpg_DSC5666.jpg_DSC5797.jpg_DSC5875.jpg_DSC5926.jpg_DSC5941.jpg_DSC5957.jpg_DSC6289.jpg

Måste även tillägga att Eric "Jerka" Lindroth (den gröna Kawan med nr 95) kommer den 18/9. Passa på att gå fram och gratta honom till tredje platsen i årets Pro Suberbike (1:a Ockelfelt 2:a Mårtensson)!
Kolla även hans spårval och attack när han går ut ut depåkurvan ut på rakan - det går undan:)

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
nu hoppas vi bara på torrt väder.......
Exakt en vecka kvar! Den 18/9 smäller det!:banana

Har letat fram lite bilder på deltagare som varit med och haft kul med oss på de två andra bandagarna:

Måste även tillägga att Eric "Jerka" Lindroth (den gröna Kawan med nr 95) kommer den 18/9. Passa på att gå fram och gratta honom till tredje platsen i årets Pro Suberbike (1:a Ockelfelt 2:a Mårtensson)!
Kolla även hans spårval och attack när han går ut ut depåkurvan ut på rakan - det går undan:)

mojja83

Guest
Man måste ju ha koll på på groupisarna som står vid vägkanten och fotar:tungan Nej det blir nog en ganska lugn körning har lite som jag tänkte öva på.
Vi ses där:hej

Om du tänkt komma ner dagen innan så Pma så löser jag boende åt dig i gäststugan!!

/Mojja!

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
Mc-cykel
Fortfarande platser kvar, mer i medel än i snabb. Börja du i medel, så kan vi knuffa upp dig om det behövs efter några pass.
Okej då vet jag, tackar!
När är sista anmälningsdagen? Är lite osäker på om jag får ledigt nämligen..Kan man betala kontant på plats, har visst lite som ligger och prasslar:)
Seb

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Okej då vet jag, tackar!
När är sista anmälningsdagen? Är lite osäker på om jag får ledigt nämligen..Kan man betala kontant på plats, har visst lite som ligger och prasslar:)
Seb

Vi jobbar ju efter principen "first come first serve", men vi har ingen absolut sista dag för anmälning. Däremot så lär du väl veta till helgen om du får ledigt eller inte. Och ja, man kan betala allt på plats.

Så vi kan ju säga så här, maila mig senast lördag så återkopplar jag om platstillgång. Maila på cashbackracing@gmail.com

Hälsningar

Björn

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Nu är det inte många dagar kvar innan det är sista chansen att rasta moppen innan den långa vintern, det går liksom inte att ångra sig i December...
DSC_5018.jpg

Själv hade jag förutom att fota som en galning tänkt att försöka filma lite i slowmotion på er när ni kommer åkandes, t.ex. från normal hastighet till slowmotion till normal hastighet igen.

Men jag lovar inga underverk:tummenupp

Vi har fortfarande lite platser kvar i alla grupper.

Väl mött

Last edited:

mojja83

Guest
Nu är det inte många dagar kvar innan det är sista chansen att rasta moppen innan den långa vintern, det går liksom inte att ångra sig i December...
View attachment 369872

Själv hade jag förutom att fota som en galning tänkt att försöka filma lite i slowmotion på er när ni kommer åkandes, t.ex. från normal hastighet till slowmotion till normal hastighet igen.

Men jag lovar inga underverk:tummenupp

Vi har fortfarande lite platser kvar i alla grupper.

Väl mött

Bättre bilder än dina är ju ganska svårt att få till!! Ska du nu även börja filma så kan det ju inte bli annat än super!!
Att dom lovat sol på tisdag gör ju inte saken sämre :yoparty

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...