Är det någon som har koll på baken? Om den är lätt att rensa? Sitter den fula orginal"läppen" skruvad?
Nu har jag beställt en 1250
Så nu vill jag ha tips på Slip/Bolt on
Jag har faktiskt inte kollat om den går att skruva bort men på denna undertray krävs det att man skär i originalet.
Köpte själv en hugger därifrån och den var helt OK och hälften så dyr som Suzuki original.
Nu har jag beställt en 1250
Så nu vill jag ha tips på Slip/Bolt on
Jo...jag satte på nya däck och fan vad jag är nöjd. Ska ni byta så testa Michelin Pilotroad 2Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart!
Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart!
Ok,,,grejt , tog ett GPR, jag skulle få det monterat och hojen körd i bänk innan leverans, men får inte hojen förräns om ca 2 veckor så hoppas på milt väder fram till jul.
Steelis, det vore jäkligt spännande att få se dina effektkurvor från bänkkörningen också.
/Anders
Eftersom jag också går i funderingar över att stoppa dit slip-on så är jag mycket nyfiken på hur ni upplever era. Skriv gärna några rader om hur ni upplever dem när ni fått dit dem. Steelis, det vore jäkligt spännande att få se dina effektkurvor från bänkkörningen också.
/Anders
Nu sitter mitt Scorpion Slip-on på. Grymt välgjort och otroligt bra passform.(tog drygt en kvart att få det på plats). Syggare än på bilderna fr hemsidan där, det jag har är ett nytt trubbigt Slip-on inte den modellen m pip. Ljudet är mörkt och mullrande (demonterade medförlande DB killer) och jag är faktiskt skitnöjd. Kostnaden blev m frakt 3180 kr och ska du sätta på ett slip-on kan jag verkligen rekomendera ett Scorpion.
Nu sitter mitt Scorpion Slip-on på. Grymt välgjort och otroligt bra passform.(tog drygt en kvart att få det på plats). Syggare än på bilderna fr hemsidan där, det jag har är ett nytt trubbigt Slip-on inte den modellen m pip. Ljudet är mörkt och mullrande (demonterade medförlande DB killer) och jag är faktiskt skitnöjd. Kostnaden blev m frakt 3180 kr och ska du sätta på ett slip-on kan jag verkligen rekomendera ett Scorpion.
Bilder?
Låter jäkligt bra! Humant pris också.
Tyvärr har jag fått andra utgifter med sprucket baknav på KTM:arn så slip-on till Banditen lär få vänta ett tag...
Ska lägga in en bild i helgen! Nu har jag även köpt mig ett svart 28 mm FatBar styre + svarta fästen.
Läckert
Grymt! Ser fram emot bilderna.Ska lägga in en bild i helgen! Nu har jag även köpt mig ett svart 28 mm FatBar styre + svarta fästen.
Beklagar...hoppas det inte blir för dyrt!
Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart!
Ok,,,grejt , tog ett GPR, jag skulle få det monterat och hojen körd i bänk innan leverans, men får inte hojen förräns om ca 2 veckor så hoppas på milt väder fram till jul.
Hej
Har du fått din hoj än???
Hej
Har du fått din hoj än???
Näe tyvärr , ska slå en pling i slutet av veckan å kolla vart den tagit vägen
Näe tyvärr , ska slå en pling i slutet av veckan å kolla vart den tagit vägen
Bara reg.skylten som fattas sen får jag hämta den.
Bara reg.skylten som fattas sen får jag hämta den.
Fattar inte att det ska ta så lång tid
Fattar inte att det ska ta så lång tid
Äntligen i morgon hämtar jag min Bandit hoppas på finväder
Äntligen i morgon hämtar jag min Bandit hoppas på finväder
Fan, va gött!
Själv har jag just ställt undan för vintern...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|