Fan, va gött!
Själv har jag just ställt undan för vintern...
Känns som jag just förlängde min säsong
Fan, va gött!
Själv har jag just ställt undan för vintern...
Känns som jag just förlängde min säsong
Steelis, det vore jäkligt spännande att få se dina effektkurvor från bänkkörningen också.
/Anders
Snygg hoj! Minns känslan då jag hämtade ut min från butiken. Jag är lite avis på dig... Detta var min första kontakt med min hoj:
Snygga kurvor också. Skön vridkurva! Plan som ett dansgolv! Verkar som om A/F-blandningen ligger perfekt också. Du kör utan Power Commander, va?
Är det någon som vet hur man ändrar sitthöjden? står inget i instruktionsboken, står kontakta din handlare.
Min Bandit 1250
Grattis!!! Inte en dag för tidigt va. Du hinner nog köra in den innan vintern eller *S*
Provade en tur igår med det högre läget på sadeln, blev skönare sittställning men, blev nästan gränsfall att jag fick ner fötterna i backen (är 184cm), måste nog testa lite mera vilket läge som passar bäst.
En liten fråga? hur har ni förhållande till eran längd?
Ja, jag är ingen jätte jag heller. Mäter 177 cm över havet med rätt korta ben. Dock kör jag med sadeln i övre läget för annars blir det för vass vinkel för mina gamla stackars knän. (man får lida för då man glidtacklade i ungdomen...)
Tycker inte det är några problem med att nå ner. Kanske för att jag jämför med 625:an jag kör annars. Där är det 1 m sitthöjd...
/Anders
Ja, jag är ingen jätte jag heller. Mäter 177 cm över havet med rätt korta ben. Dock kör jag med sadeln i övre läget för annars blir det för vass vinkel för mina gamla stackars knän. (man får lida för då man glidtacklade i ungdomen...)
Tycker inte det är några problem med att nå ner. Kanske för att jag jämför med 625:an jag kör annars. Där är det 1 m sitthöjd...
/Anders
Det har inte blivt ngt men jag ska ha dit ett FatBar styre i vår.Du då?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|