Bandit 600-tråden

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Är själv ute efter en B600. Med det priset så borde det inte blivit nåra problem att få den såld. Synd att man inte har kortet änn eller möjlighet att frakta hem den annare hade jag köpt den på direkten....................
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Är det denna sidokåpa du menar?
Dem kan jag göra i rostfritt om du är intresserad...
Annars tror att jag har mina plast sidokåpa liggande nånstans....

Stod och tittade på min hoj, eftersom jag har byggt om en S till en fighter så har jag ju inte dem som du har bild på här..
hade varit snyggt..
vad kostar de??
vet i och för sig inte om det e samma mått som på min..
 

rob.stav

Stolt ägare av en kisse
Gick med
19 Apr 2007
Ort
Norrahammar
Hoj
thundercat
Har haft min 600S -00 (00-04) ute i 1,5månad nu och endast haft ett fåtal som ringt, jag menar vad fan 34000kr 1670 mil är ju ett jävla bra pris tycker jag, eller är det helt enkelt en iskall hoj på begmarknaden.

Tittar man hos handlarna så ligger ju dom ju mellan 40 & 50 tkr, så mitt pris kan ju inte vara fel. Fanns en billigare på blocket just nu och då hade den 1000 mil till och det begärdes det 33000 tkr.

Jag fattar ingenting, att det kan vara så förbannat trögt:huvet

Är ju skitnöjd med hojen så jag kan ifs fortsätta att njuta hela sommaren om jag inte får sålt men är sugen på att byta upp mig till en 1200a.

Är intresserad! Kan erbjuda 30 000:- har tyvärr inte mer för tillfället... :( Kan komma o hämta den till helgen isåfall!
Mvh Robin
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Har dem här mått på min bandit.
Du få mätar din 02 och se om det är samma mått.
Annars kan jag göra nya:tummenupp

ledsen men det e för smått...
men jag har inte dålig syn alltså hahahaha
ser inte vad det står för siffror... helt enkelt..
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Han är inte med Banditgänget mer, men han e fortfarande här hos oss:)
Och idag fyller han år....
Grattis Simp:fyllisar :hoppa :1pajas :wiggle :cpparty :Rockbanan :pussa
 

Sotrox

Autodidakt
Gick med
22 Jan 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
bandit 600
Tjenna

skulle vilja ha tag i en bild på en strippad bakdel från en bandit 1200/600 från 00 å framåt. är det samma ram bakom plasten på dem nyare som dem gammla? tänkte ta en nyare bakdel och sätta på min nämligen
 
Last edited:

nille^80

Snart ännu Snabbare
Gick med
11 May 2007
Ort
Malmö
Hoj
naked 675
Är ju skitnöjd med hojen så jag kan ifs fortsätta att njuta hela sommaren om jag inte får sålt men är sugen på att byta upp mig till en 1200a.

Bra att du är nöjd med den för det är jag som kör upp till Göteborg idag för att titta på den =) Tur du inte skrev här att du förökte sälja skrotet till nån idiot hehehe.

/Niklas, kanske ägare till en Bandit om 8h
 

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Bra att du är nöjd med den för det är jag som kör upp till Göteborg idag för att titta på den =) Tur du inte skrev här att du förökte sälja skrotet till nån idiot hehehe.

/Niklas, kanske ägare till en Bandit om 8h

Du kommer säkert att bli lika nöjd som jag varit med hojen, och få en riktig kanon sommar!

Men vad fan skall skall jag köra på i helgen ?
 

nille^80

Snart ännu Snabbare
Gick med
11 May 2007
Ort
Malmö
Hoj
naked 675
Sådärja, nu är man Bandit ägare efter att ha köpt 'Nicke Lilltrolls' 600a (år2000). Har nu hunnit testa den lite och måste säga att den går mycket fint.

Skall först ge banken lite pengar innan jag börjar modda den, men slipon står nog först på listan. Bilder kommer i Garaget snart. Åh, just det, måste klara uppkörningen med hehe..
 

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
Hallå....jag behöver få tag på ett svart kåpglas...är det någon som vet vart...jag vet DinMc och så..men fy bubblan de är ju jätte dyra..:)
 

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Ort
saltsjöboo
Hoj
nej
Hallå....jag behöver få tag på ett svart kåpglas...är det någon som vet vart...jag vet DinMc och så..men fy bubblan de är ju jätte dyra..:)

tjena! jag beställde mitt från AVA MC (Sätra) till min 98a ,, tog ca 2 - 3 veckor.. kostade 900kr..tycker det e svindyrt !! men vad gör man inte? :)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top