Bankörning Gelleråsen måndag 11 sep Actionpics

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Nitrous skrev:
2300755 FULLBOKAT!!

NYHET - Utlottning: Gelleråsen är Actionpics sista bandag för säsongen och därför kommer vi att lotta ut ett set däck Metzeler Rennsport 120/17 & 180/17 (fram & bakdäck) värde ca 3000 kr.
Utlottningen kommer att ske på förarmötet 08:30, alla deltagare får en lott vid inskrivningen, kom i god tid!
Har du inte bokat in dig ännu så passa på att göra det nu innan platserna är slut, har du tur så åker du hem med ett set nya däck när dagen är slut.

Fan va skoj det ska bli! Ny bana o allt! Hur är den nya banan? Antar att det är lite långsammare topphastighet men att bantiden blir snabbare. Såg på Race när STCC-bilarna hade pole på 1:08:XX vad är det för hojar?

Kule med utlottning också - nära till:tomten

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Om man nu får "sälja" sin plats så har jag en i långsam till salu. Har blivit hojlös i helgen

OBS
EDIT:polaren vill inte åka utan mig så det finns en till i långsam grupp till salu
Pm:a mig eller ring honom som har platsen. Björn 0709-29 02 91

Last edited:

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Någon som vill byta sin plats i medel mot min plats i snabba? Skicka PM i så fall.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
RRbjorn skrev:
2421396 Hur är den nya banan? Antar att det är lite långsammare topphastighet men att bantiden blir snabbare. Såg på Race när STCC-bilarna hade pole på 1:08:XX vad är det för hojar?

Första böjen efter rakan är tajt, riktigt tajt. Känns nästan som att man stannar innan man svänger in efter rakan. Andra nya böjen är rätt skön, om än lite guppig. Den sitter ihop med esset på ett naturligt skönt sätt.

Under EM-deltävlingen på Bikeweek så körde 250 racerklassen på 1.06-tider. Där har du nåt att bita i! :näsblod

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Penguin skrev:
2432273 Första böjen efter rakan är tajt, riktigt tajt. Känns nästan som att man stannar innan man svänger in efter rakan. Andra nya böjen är rätt skön, om än lite guppig. Den sitter ihop med esset på ett naturligt skönt sätt.

Under EM-deltävlingen på Bikeweek så körde 250 racerklassen på 1.06-tider. Där har du nåt att bita i! :näsblod

Coolers! :hojbusa Ska bli nice! Blir till att ladda med grill & burgers + depåpersonal & grid girls:tuttar

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Penguin skrev:
2432273 Första böjen efter rakan är tajt, riktigt tajt. Känns nästan som att man stannar innan man svänger in efter rakan. Andra nya böjen är rätt skön, om än lite guppig. Den sitter ihop med esset på ett naturligt skönt sätt.

1.06 :eek: de ä snabbt.

Lyckas man på träning/bandag köra på 1.10 så bör man klappa sig själv på axeln, även det är snabbt!

/Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
VaRvStopPEt skrev:
2432135 Om man nu får "sälja" sin plats så har jag en ev två i långsam till salu. Har blivit hojlös i helgen.
Pm:a mig

Klart du får sälja platserna till någon som avser att köra i Lugn grupp och som har en försäkrad Mc.
Sätt ut en annons i köp&sälj !

Hoppas du inte blev av med hojen ofrivilligt, lider isåfall med dig. Sålde du den så Grattis, vad blir det nu?

/Nitrous

RealDeal

RealDeal
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
ZX10R
Säljes 2 st platser i Oförsäkrad grupp

Hej!
Säljer 2 st platser i Oförsäkrad grupp Gelleråsen 11/9.
Bud via PM

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Nitrous skrev:
2434001 Klart du får sälja platserna till någon som avser att köra i Lugn grupp och som har en försäkrad Mc.
Sätt ut en annons i köp&sälj !

Hoppas du inte blev av med hojen ofrivilligt, lider isåfall med dig. Sålde du den så Grattis, vad blir det nu?

/Nitrous

Jo jag sålde den. Gick fortare än vad jag trodde. Blir det mera hoj så blir det endast en billig banhoj att köra bandagar med. Typ en gammal cbr 600f eller liknande.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
RealDeal skrev:
2435365 Hej!
Säljer 2 st platser i Oförsäkrad grupp Gelleråsen 11/9.
Bud via PM

Längre upp söker MrRoadSnail plats i Oförsäkrad grupp i byte mot hans plats i Snabb.
OM någon vill köpa plats i Snabb grupp så går detta att ordna genom att köpa en av RealDeal's platser och byte med MrRoadSnail.

PMa om du är intresserad så tjänar alla på det :)

/Nitrous

sandstream

Guest
.
Plats i snabb eller oförsäkrad köpes!
Skicka PM med priset ni vill ha :tummenupp

RRbjorn skrev:
Såg på Race när STCC-bilarna hade pole på 1:08:XX vad är det för hojar?
Superstock 600, dvs standard 600:eek:r med mönstrade däck.
Helt sjukt att man kan köra 1:07-tider med sånna hojar.

Last edited:

cowboy83

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
fireblade-98
VaRvStopPEt skrev:
2437790 Kom igen nu ingen som vill köra??
Har en plats kvar i lugn grupp 500 kr bara vi blir av med den.

jag kan nog vara intresserad av din plats men vad krävs att man har gjort med hojen för å få köra där? å får man köra med 2 delat skinställ?
Ny här på forumet:)

cowboy83

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
fireblade-98
FZ1 skrev:
2438012 Kolla in regler här
2-delat är inga problem, naturligtvis har du övrig full utrustning inkl ryggskydd!

Tack! Jo allt annat har jag oxå..

Fanns Det någon som hade plats å sälja i lugna gruppen?
Det är väl nästan sista bandagen som är kvar på säsongen?

sandstream

Guest
cowboy83 skrev:
2438130 Tack! Jo allt annat har jag oxå..

Fanns Det någon som hade plats å sälja i lugna gruppen?
Det är väl nästan sista bandagen som är kvar på säsongen?
Se ovan :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...