Kanske dags att göra om gruppfördelning till 2 medel och 2 snabba?Liwa1 skrev:Medel och Snabb grupp är fullbokat!
/Liwa1
Nitrous skrev:Mail är skickat igår, kolla ditt skräppost filter.
/Nitrous
en för enbart licens oxå tack!sandstream skrev:Kanske dags att göra om gruppfördelning till 2 medel och 2 snabba?
Tjena George! Jag som e Martins kompis Du gör helt rätt å börja köra banaGeorge skrev:D å var man bokad för första gången på en bandag
Jävlar, seriöst värre.sandstream skrev:2115478Ett par dagar kvar, hoppas man hinner bli klar.
Så här är läget i garaget just nu
Ehh, en sprucken ram går inte att tejpa ihop. Den kommer aldrig att gå igenom besiktningensandstream skrev:2115478Ett par dagar kvar, hoppas man hinner bli klar.
Så här är läget i garaget just nu
HanneZ skrev:2115784Ehh, en sprucken ram går inte att tejpa ihop. Den kommer aldrig att gå igenom besiktningen
Det har jag sagt i över en månads tid nu. Men nu är det bara ett par dar kvarsandstream skrev:2115478Ett par dagar kvar, hoppas man hinner bli klar.
Ja, det är konstigt vad aktiv man blir de sista dagarnaBingo skrev:2116077Det har jag sagt i över en månads tid nu. Men nu är det bara ett par dar kvar
Jag har varit på Kinnekulle ett par gånger de senaste två åren och mig veterligen har ingen blivit avplockad pga ljudet.hållundan skrev:MEN, jag undrar HUR ofta och OM det har hänt att folk blivit avplockade på grund av för högljudda avgassystem?
Låter ju bra. Och origianlblåset tas med.sandstream skrev:Jag har varit på Kinnekulle ett par gånger de senaste två åren och mig veterligen har ingen blivit avplockad pga ljudet.
Men ta med originalblåset för säkerhets skull så slipper du oroa dig.
sandstream skrev:2117432Ja, det är konstigt vad aktiv man blir de sista dagarna
Jag har varit på Kinnekulle ett par gånger de senaste två åren och mig veterligen har ingen blivit avplockad pga ljudet.
Men ta med originalblåset för säkerhets skull så slipper du oroa dig.
Neutral skrev:2118066Någon som vet om el kommer att finnas? Tänker på däckvärmare.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|