HanneZ skrev:2344531Vad är det som försiggår här då
Tranicos skrev:2346530Är alla bilder lika "bra" som exempelbilderna här i tråden? Färgerna verkar sunkigare i galleriet.
/Linus
Tranicos skrev:2346810Filmade lite under dagen. Inget märkvärdigt alls, men det kanske är någon som känner igen sig iallafall.
Film
HanneZ skrev:2339317Jag skulle vilja ha kontakt men den person som va framme och pratade med mig om smc-väst/bkk-projektet på körningen i fredags. Jag är dålig på namn så det kommer jag inte ihåg tyvärr men skicka gärna ett pm om du läser detta. En blå R1 har jag för mig du körde.
Mvh. Hannes
Robertzon skrev:2347298haha jag fastnade visst på en bild trots att jag gick omkull andra passet
underbart!!
Rasorblade skrev:2347303Har du kollat på filmen som finns i inlägget ovan?! Kan inte se den på jobbet
Han är redan identifierad! Det va inte AffeR1.Slappa skrev:2347214Var inte där men om man kollar på bilderna så skulle ja tippa på att det är AffeR1 här på forumet!
HAYABUSAHENKE skrev:2348008Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se
Den filmen har jag,vet inte om det var nån mer som filmade så. Ja körde i mellangruppen. Har lite problem att få in kasetten i min dator(bra på annat) men den kommer väl så nån gång
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|