Bankörning Kinnekulle Ring fredag 28 Juli - Actionpics

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
fan riktigt nice bilder! Du har ingen på mig då? en blå race R6 med blå/vitt/rött skinnställ!

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Vad är det som försiggår här då :hihi
0151.jpg

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
HanneZ skrev:
2344531 Vad är det som försiggår här då :hihi

Det ser ut som om pojken med träbenet frågar flickan något.
Hon fnittrar förtjust och säger som det är.

- Ja, hon kör sporthoj och är verkligen över tjygo.

Men! Hur kom hon dit, körde hon dit? Kanske är det så, är det måhända den svarta Hondan i bakgrunden som är hennes stålhäst?

//A.

Bifogat

• 0151.jpg
    0151.jpg
    48.1 KB · Visningar: 66

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Bilder Kinnekulle Ring 28 Juli finns nu Online

Nu ligger alla bilder från Kinnekulle Ring 28 Juli uppe på www.actionpics.se under "gallery".
Fotograf är Simon Hjort.

För beställning av bilder går det bra att använda instruktionerna på Actionpics webben eller kontakta fotografen själv direkt här på forumet, nickname badtoy :tummenupp

Mvh
Actionpics

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Hmmm..skulle vilja beställa bild/er, men hittar inga i albumet fast det finns en bild på mig i denna tråden?!:va

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Är alla bilder lika "bra" som exempelbilderna här i tråden? Färgerna verkar sunkigare i galleriet. :va

/Linus

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tranicos skrev:
2346530 Är alla bilder lika "bra" som exempelbilderna här i tråden? Färgerna verkar sunkigare i galleriet. :va

/Linus

Bilderna i Galleriet är mkt sämre i färg och framträdande eftersom dom är i lägsta kvalité 800*600 för att inte ta upp för mkt utrymme.
Skicka gärna ett bildnamn som exempel så kan jag plocka ut bilden för att verifiera kvalitén.

Mvh
Nitrous

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Filmade lite under dagen. Inget märkvärdigt alls, men det kanske är någon som känner igen sig iallafall. :)

Film

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
HanneZ skrev:
2339317 Jag skulle vilja ha kontakt men den person som va framme och pratade med mig om smc-väst/bkk-projektet på körningen i fredags. Jag är dålig på namn så det kommer jag inte ihåg tyvärr men skicka gärna ett pm om du läser detta. En blå R1 har jag för mig du körde.

Mvh. Hannes

Var inte där men om man kollar på bilderna så skulle ja tippa på att det är AffeR1 här på forumet!

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Kanonbilder!:tummenupp Kul att man lyckades fastna några gånger (kanske betyder att man kör för långsamt:confused: )

FÖRGÖRAREN:yoparty

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Slappa skrev:
2347214 Var inte där men om man kollar på bilderna så skulle ja tippa på att det är AffeR1 här på forumet!
Han är redan identifierad! Det va inte AffeR1.

Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se!

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
bangMC

Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se![/QUOTE]

Den filmen har jag,vet inte om det var nån mer som filmade så. Ja körde i mellangruppen. Har lite problem att få in kasetten i min dator(bra på annat) men den kommer väl så nån gång :)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
HAYABUSAHENKE skrev:
2348008 Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se

Den filmen har jag,vet inte om det var nån mer som filmade så. Ja körde i mellangruppen. Har lite problem att få in kasetten i min dator(bra på annat) men den kommer väl så nån gång :)

Jag hade filmkamera framåt på min motard. MEN som sket sig för att jag inte tillräckligt med "stoppning" mellan kameran och fästet:mad:
Så det blev inget....

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Härliga bilder, jag var ju med på en jäkla massa. Jag måste vara lätt att fota :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept