Jag tar med spännband till mig och en till om nån behöver! Vi är fyra i min bil nu inkl mig, om nån fortfarande saknar sittplats på fredag så finns det en sista plats till hos mig.
Enligt SMHI kommer det här skitvädret försvinna tills helgen, kanske inte blir molnfritt och soligt men allt utom regn funkar ju
Visst är det så, satan vad transportern gårEgentligen var det så här att RJ vurpa å sen hämtade Xyron upp honom med bil å släp å det var då han åkte med betoning på åkte 58:xx.
För bliderna ljuger väl inte?!?!?!?
Till denna körningen ska jag också ta PB!Blir tyvärr ingen körning för min del i helgen då jag i fredags blev överfallen av en argsint sandfålla på Mittsverigebanan...
Fast jag hann sätta nytt personbästa dagen före!
Ja det är stugor som gäller. Ta med handduk, sängkläder, ombyte och div. personliga prylar. Mat är det som man känner... Kan käka på banrestaurangen, campingen, inne i Härnösand, eller ta med mat till campingen. Tv finns att få tag i.Praktiska saker då? Vad behöver man ta med sig förutom hojen?
Bor vi stugor på campingen, behöver vi då sängkläder?
Mat bör man ta med sig att laga själv eller?
Finns tv nånstans, visst spelar Sverige på lördag?
Andra tips från dom som varit där förr uppskattas.
Ja jag skulle nästan skämmas om jag körde långsammare än en 600:a med en 1000 som har 50 hästar mer på bakhjulet, fjunis!Till denna körningen ska jag också ta PB!
Måste köra snabbare än en liten gubbe på en 600cc
Jag tar med spännband till mig och en till om nån behöver! Vi är fyra i min bil nu inkl mig, om nån fortfarande saknar sittplats på fredag så finns det en sista plats till hos mig.
Enligt SMHI kommer det här skitvädret försvinna tills helgen, kanske inte blir molnfritt och soligt men allt utom regn funkar ju
JAG HAR EN FRAMGAFFEL NU! Nu är det panikskruvning som gäller fram till helgen
Har ett kåpset och passa in + massa mer...
Såhär ser den ut nu :
Har du räknat in mig i din bil? Om inte så åker jag gärna med på fredag, även hem om det funkar.
Tack för erbjudandet! Men jag tror jag kommer att klara mig med min vapendragare Matias som hjälpande hand.ja, det ser ju ut att bli rätt lämpligt väder
Wagge du får ta och öka takten på mekandet ser jag, hehe.
Behöver du en hjälpande hand föresten ?
Måste dock "sistaminutenmeka" jag med. Olje/filterbyte och kraschpuckar på...
Går det att köpa in sig på endast en dag och vad skulle det i så fall kosta?
Hur ser det ut i dagsläget?
finns det plats i någon bil?
finns det någon ledig MC plats?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|