Ouroboros
Ny medlem
Är det någon som har en säng över i en stuga om man skulle hinna köra ned ikväll?
Om ingen har en säng över så kan vi ju alltid hyra in en extrabädd för typ 90 spänn eller vad det var. Så det löser vi nog
Är det någon som har en säng över i en stuga om man skulle hinna köra ned ikväll?
Youtube är ett bra ställe för filmsnuttar
Jag vill passa på att tacka er som kom och körde och gjorde denna körning till vad det blev. Överlag en väldigt lyckad dag tycker jag då jag såg mycket körglädje hos både gamla rävar och nya förmågor.
Sen alla vår lilla maskot Lill-Erik tog steget upp i Racegruppen och behövde inte skämmas för sig där heller. Så se upp nu för snart har han tempot i kroppen för 59r
Nu sitter jag skönt tebakalutad i chevan och bara njuter av livet. Snart blir det middag på Max
Sen vill jag tacka Jane's Racecafé för en otroligt bra service och go mat som vanligt
Hoppas att andra har bilder att lägga upp då vi hade glömt kamera som dög nått till
Köp en 600:a så slipper du dom problemen...ä fan jobbigt o stoppa upp huvet i fartvinden i 240+ blås
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|