Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur.cbjorkman skrev:Blev det några bra varvtider?
RJ skrev:Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur.
Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne så ska jag svara.cbjorkman skrev:Du undviker frågan
RJ skrev:Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne så ska jag svara.
Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.
Micron Light MCL, 2100:-, 200:- mindre än Alviks mc i Sundsvall tar.cbjorkman skrev:Ok, vilken laptimer har du köpt förresten? Bra pris?
RJ skrev:Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne så ska jag svara.
Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.
Suzukiman skrev:Leffe har efter onsdagens träning på Mitt Sverige, där han körde våran racehoj. Slängt R1 i soperna och spanar för fult efter något bättre objekt.
.......
leffe75 skrev:Skulle inte vara fel att få lite mera träning på Sukkan inför falkenberg 11/9 men det ordnar sig säkert
Suzukiman skrev:Du med din otroliga rutin ska väl klara av detta lätt
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |