Bankörning på Midlanda 28-29 augusti med Tokroligt.se

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
cbjorkman skrev:
Blev det några bra varvtider? :D
Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur. :3freak

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
RJ skrev:
Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur. :3freak

Du undviker frågan :tomten

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Du undviker frågan :tomten
Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne :tungan så ska jag svara.

Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
RJ skrev:

Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.

Ok, vilken laptimer har du köpt förresten? Bra pris?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Ok, vilken laptimer har du köpt förresten? Bra pris?
Micron Light MCL, 2100:-, 200:- mindre än Alviks mc i Sundsvall tar.
Har haft två beggade på ggn av märket Unipro men båda dessa hade för stor display för att få plats på hojen. Då fick det bli en ny, det är inga problem att se tiderna medans man kör i alla fall och det var liksom det som var hela poängen plus en exakt tidtagning.

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
RJ skrev:

Ååå en sådan timer vill jag också ha, man verkar ju få bra tider med den iaf :tomten :tungan :hihi

Jag pratade med Max och han vill ej plocka med oss denna helg. Jag/vi har full respekt för detta och det finns inga bittra miner. Vad beträffar dom andra hojarn så kan jag meddela att min R1000 har fått bistå race hojen med delar, så den är inte i vad man kan kalla kördugligt skick. Erik´s busa är inte heller ihop plockad och Leffe har efter onsdagens träning på Mitt Sverige, där han körde våran racehoj. Slängt R1 i soperna och spanar för fult efter något bättre objekt. :hihi :hihi

Och självklart har du för lite tid på jobbet och kan skriva ihop ett repportage om sommarens träningsbravader.
Jag kan också bistå med lite minnen om ideerna tryter.

Vill minnas något om Virtasalmi där du vart omkörd av en.........

Last edited:

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Suzukiman skrev:
Leffe har efter onsdagens träning på Mitt Sverige, där han körde våran racehoj. Slängt R1 i soperna och spanar för fult efter något bättre objekt. :hihi :hihi
.......

Neheee du!!! :fatta!
Rettan blir nog kvar....ett tag till :rolleyes:
Hmm nåja "gamgixxern" visade sig ju hålla ihop denna kväll på midlanda efter diverse växelproblem :rolleyes: Lite ovant att peta in ettan uppåt o resten neråt :va
kändes ju riktig pigg!! Men det berodde nog mest på att den var nerdrevad 10-15 kugg, FRAM!!! :lol
Skulle inte vara fel att få lite mera träning på Sukkan inför falkenberg 11/9 men det ordnar sig säkert :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
leffe75 skrev:
Skulle inte vara fel att få lite mera träning på Sukkan inför falkenberg 11/9 men det ordnar sig säkert :tummenupp

Du med din otroliga rutin ska väl klara av detta lätt :tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...