Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur.cbjorkman skrev:Blev det några bra varvtider?
RJ skrev:Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur.
Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne så ska jag svara.cbjorkman skrev:Du undviker frågan
RJ skrev:Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne så ska jag svara.
Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.
Micron Light MCL, 2100:-, 200:- mindre än Alviks mc i Sundsvall tar.cbjorkman skrev:Ok, vilken laptimer har du köpt förresten? Bra pris?
RJ skrev:Tjata, eftersom du är min favorit halvfinne så ska jag svara.
Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.
Suzukiman skrev:Leffe har efter onsdagens träning på Mitt Sverige, där han körde våran racehoj. Slängt R1 i soperna och spanar för fult efter något bättre objekt.
.......
leffe75 skrev:Skulle inte vara fel att få lite mera träning på Sukkan inför falkenberg 11/9 men det ordnar sig säkert
Suzukiman skrev:Du med din otroliga rutin ska väl klara av detta lätt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |