Lawner skrev:2278776Förutom falkenberg på onsdag vad är på g?
Trodde att den var på fredag hade jag skrivit upp är det bara jag som snurrat till det eller har dom bytt tid?
Lawner skrev:2278776Förutom falkenberg på onsdag vad är på g?
Trodde att den var på fredag hade jag skrivit upp är det bara jag som snurrat till det eller har dom bytt tid?
Gottschalk skrev:2278904Onsdag är det som gäller. Enligt hemsidan idag iaf.
See ya
Johansson skrev:2279453Vad gäller på falkenberg? Går det bra att köra med slipon eller är det orginal som gäller? Hur är det med f-bolagen, är IF/trygghansa välkommet? Frågorna gäller kvällskörningarna alltså.
Gottis skrev:2279528inga försäkring som gäller slipon brukar gå bra på kvälls träningarna
Simpa skrev:2280108Ironman och jag fick chansen att köra några varv med en Honda NR på kullen i fredags
Sorry DonQ nästa gång får du oxå köra en hoj för över 500 000:-
Magnus skrev:2280122Coolt att rulla runt med en sån hoj på bana. Ni var liite försiktiga va?
Hur var den att köra?
t-rex skrev:2284652Making note to self;
Byt däck när de börjar se dåliga ut.
Fakk.
flugan skrev:2284664Falkenberg?
Mark skrev:2284838Yoo folks!
Börjar poppa upp samåkningstrådar i viss mängd i "vanliga" forumet. Funderar på att döpa om denna tråd till Banköring, samåkning till bana samt RR. Skulle de fungera tror ni?
My two öre
[Om nu nån sen inte "följer" detta så kan jag iaf med gott samvete flytta tråden hit så får ni som harvar bana allt på samma ställe]
t-rex skrev:2284702Falkenberg. Jättedåligt däck, försvann långsamt och plågsamt utåt vänster. En ganska spännande känsla faktiskt, inget av det där "oj, jag vet inte vad som hände däcket bara försvann", utan en något smärtsam lärdom.
Vem kan svetsa plast?
Mark skrev:2284838Yoo folks!
Börjar poppa upp samåkningstrådar i viss mängd i "vanliga" forumet. Funderar på att döpa om denna tråd till Banköring, samåkning till bana samt RR. Skulle de fungera tror ni?
My two öre
[Om nu nån sen inte "följer" detta så kan jag iaf med gott samvete flytta tråden hit så får ni som harvar bana allt på samma ställe]
Johansson skrev:...
Jaså det var du som åkte av, såg en trx komma på kärran. Blev det mycjet skador? Synd på alla vurpor, två pass kändes som två för lite. Jäkla kökörning i mellangruppen som jag åkte i, nä nu får man börja köra med de stora grabbarna snart
Jo, inte mig emot, men med ett namnbyte är det mer självklart att man postar samåkningsinlägg i den här tråden.Magnus skrev:2285474Trådnamnet funkar väl bra som det är?
Mark skrev:2287617Jo, inte mig emot, men med ett namnbyte är det mer självklart att man postar samåkningsinlägg i den här tråden.
Byta namn känns inte lika noga som just att banåkningsrelaterade inlägg placeras här.
Eller var det en dålig idé att samla samåkningsinititativ här?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|