Bankörning & RR

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
flugan skrev:
2350115 Fifan vad trist. Byta motor eller laga?

Det lutar åt att byta motor. Har inte öppnat den än så jag vet inte hur trasig den är. Vi misstänker att en vevstake har gått av så förhoppningsvis har toppen klarat sin (Jansberg trimmad).

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Magnus skrev:
2350041 Jag skall inte åka. Motorn är paj :(

Jävla skit snack du ska köra Honda vill inte se dig i rookie nästa år :fatta!

bara onödigt att hondan står där på klubben och ingen använder henne se så kör nu

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Jag drar ner till knutstorp om några timmar för att köra ERF:et imorgon.
Kommer även att köra SM:et nästa helg.:tummenupp

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Gottis skrev:
2350573 Jävla skit snack du ska köra Honda vill inte se dig i rookie nästa år :fatta!

bara onödigt att hondan står där på klubben och ingen använder henne se så kör nu

Hmmm nu får jag sånna där dumma tankar igen. Efter motorraset så har jag fan inte råd. Skall fundera på att köra SM på Karlskoga istället och där trivs ju Hondan (om inte du skall köra förståss)

ps. Jag behåller nog nyckeln ett par år till ;)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Magnus skrev:
2350728 Hmmm nu får jag sånna där dumma tankar igen. Efter motorraset så har jag fan inte råd. Skall fundera på att köra SM på Karlskoga istället och där trivs ju Hondan (om inte du skall köra förståss)

ps. Jag behåller nog nyckeln ett par år till ;)

jag är bra sugen på att Köra SM:et på Åsen absolut borde ju gå att bättra din tid lite iaf :D men är plånboken lika tom som nu så är det slut kört för i år :argpådato

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
IRON MAN skrev:
2350616 Jag drar ner till knutstorp om några timmar för att köra ERF:et imorgon.
Kommer även att köra SM:et nästa helg.:tummenupp

Ska du tjyvträna :mad:

Efter att ha sett diverse nyckelbensbrott och hjärnskakningar har jag insett fördelen utav att samla lokala förmågor i grupp så man kan hjälpas åt med hemresan ifall det blir kataklysmiskt manfall. Vad för kör du för skåp och ska du dit å träna på fredagen? Mitt skåp är svart och heter dådsch, vi kan ju campa i grupp.

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Nä Skärpning Hygglo racing jag kräver race rapporter från era ERF äventyr är trött på att kolla runt efter Resultat :arsele

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gottis skrev:
2358473 Nä Skärpning Hygglo racing jag kräver race rapporter från era ERF äventyr är trött på att kolla runt efter Resultat :arsele
Har du någon aning om det kommer att hållas någon mer licenskurs denna säsongen?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
hållundan skrev:
2358481 Hear hear...

Edit: http://lms06.mine.nu/licenskurs.php Verkar som att man är ute i senaste laget...

Sorry men vi har inga kurser mer här i år iaf vet inet om KMK ska ha nått men dom har inga bandagar inbokade va jag vet.....och Falkenberg orkar inte fixa nått så det är LMS som gäller vi va där och det va kul som fan...mycket körning :tummenupp

http://lms06.mine.nu/licenskurs.php

Gottis skrev:
2358482 Sorry men vi har inga kurser mer här i år iaf vet inet om KMK ska ha nått men dom har inga bandagar inbokade va jag vet.....och Falkenberg orkar inte fixa nått så det är LMS som gäller vi va där och det va kul som fan...mycket körning :tummenupp

http://lms06.mine.nu/licenskurs.php

edit va lite sen :) Skriv och fråga Micke larsson heter nått på easylivning han som tar korten uppe på Svinestad är han som håller i kursen

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag får dra iväg ett frågemail och spana av läget. Annars får det bli att ta licensen tidigt nästa säsong istället.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
hållundan skrev:
2358485 Jag får dra iväg ett frågemail och spana av läget. Annars får det bli att ta licensen tidigt nästa säsong istället.

Hör gärna av dig angående vad du får veta!

FÖRGÖRAREN:yoparty

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Förare Sökers till Anderstorp

Ja då Grabbar ni som har licens och har kört en del i sommar nu är det så att jag är sjukt sugen på att köra ERF på anderstorp den 30 September

har tre krav
1,klara under 1,50
2,inte särskilt krachs villig
3,kunna köra 600 efter som vi kör på min honda antagligen under namnet Gothiaracing

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Gottis skrev:
2359356 Ja då Grabbar ni som har licens och har kört en del i sommar nu är det så att jag är sjukt sugen på att köra ERF på anderstorp den 30 September

har tre krav
1,klara under 1,50
2,inte särskilt krachs villig
3,kunna köra 600 efter som vi kör på min honda antagligen under namnet Gothiaracing

hmm det är bara punt 1 som är tveksam för min del tror jag :)

Simpa

Hel igen!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jodå
Gottis skrev:
2358473 Nä Skärpning Hygglo racing jag kräver race rapporter från era ERF äventyr är trött på att kolla runt efter Resultat :arsele

Mmm skäms lite med det :rodnar
Får försöka bättra mig/oss.

Just nu ligger vi på 18:e plats i tabellen iallafall efter en ok insats på Knutstorp som vi inte hittade runt på innan vi kom dit.

Dock behöver vi väl alla både öka tempot och skaffa oss lite kondis, men det kommer.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping