flugan
Vem vet
Magnus skrev:2350041Jag skall inte åka. Motorn är paj
Fifan vad trist. Byta motor eller laga?
flugan skrev:2350115Fifan vad trist. Byta motor eller laga?
flugan skrev:2349864Vilka i häraden har tänkt åka till Knutstôrp 11-13?
Gottis skrev:2350573Jävla skit snack du ska köra Honda vill inte se dig i rookie nästa år
bara onödigt att hondan står där på klubben och ingen använder henne se så kör nu
Magnus skrev:2350728Hmmm nu får jag sånna där dumma tankar igen. Efter motorraset så har jag fan inte råd. Skall fundera på att köra SM på Karlskoga istället och där trivs ju Hondan (om inte du skall köra förståss)
ps. Jag behåller nog nyckeln ett par år till
IRON MAN skrev:2350616Jag drar ner till knutstorp om några timmar för att köra ERF:et imorgon.
Kommer även att köra SM:et nästa helg.
Johansson skrev:2350643Jag kanske åker med som depåchey
Har du någon aning om det kommer att hållas någon mer licenskurs denna säsongen?Gottis skrev:2358473Nä Skärpning Hygglo racing jag kräver race rapporter från era ERF äventyr är trött på att kolla runt efter Resultat
hållundan skrev:2358478Har du någon aning om det kommer att hållas någon mer licenskurs denna säsongen?
Hear hear...Gottis skrev:2358479Jag vet inte faktiskt kolla på LMS sida www.LMS.se
hållundan skrev:2358481Hear hear...
Edit: http://lms06.mine.nu/licenskurs.php Verkar som att man är ute i senaste laget...
Gottis skrev:2358482Sorry men vi har inga kurser mer här i år iaf vet inet om KMK ska ha nått men dom har inga bandagar inbokade va jag vet.....och Falkenberg orkar inte fixa nått så det är LMS som gäller vi va där och det va kul som fan...mycket körning
http://lms06.mine.nu/licenskurs.php
hållundan skrev:2358485Jag får dra iväg ett frågemail och spana av läget. Annars får det bli att ta licensen tidigt nästa säsong istället.
Gottis skrev:2359356Ja då Grabbar ni som har licens och har kört en del i sommar nu är det så att jag är sjukt sugen på att köra ERF på anderstorp den 30 September
har tre krav
1,klara under 1,50
2,inte särskilt krachs villig
3,kunna köra 600 efter som vi kör på min honda antagligen under namnet Gothiaracing
Gottis skrev:2358473Nä Skärpning Hygglo racing jag kräver race rapporter från era ERF äventyr är trött på att kolla runt efter Resultat
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari