Bankörning & RR

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Någon från Götet som vill boka bandag 2 maj på Mantorp med Actionpics och behöver nån att dela släp med?

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Jag ska plasta litegranna, sen får man väl stänka på en bit färg.
Annars har det mätts ventilspel, bytt tändstift, tvättat luftfilter, byggt om till rejzväxlat, bytt fotpinnar, haft toppkåpa och tank på lack, stoppat i soppapump i tank och satt tebax den, provvarvat lite... ja såntdäringa stuff. Har kört torrgasat lite mulleribangmotoV8 oxå.

Jaha, här kittas det minsann nya tändstift o Johansson trädgårdsslang från HRC. Jag kan ändå informera om att det räcker inte, #3 Kussimurra Räjzing kommer få stordäng i REC på Anderstorp :arsele

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Jaha, här kittas det minsann nya tändstift o Johansson trädgårdsslang från HRC. Jag kan ändå informera om att det räcker inte, #3 Kussimurra Räjzing kommer få stordäng i REC på Anderstorp :arsele

Ja, ja drömma går ju alltid :trött . Du vet hur det slutar, ni får gå med svansen mellan benen till kiosken och köpa Webes geléhallon till oss allihop.

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Ahaa... du menar såå, haha. Den gamla var inte riktigt vad jag hoppades på och såldes för två månaders sen. Jäklar vilka proportioner allt fick... Nu jäklar ska det jagas i rookie. Själv då? Ska du köra?

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Ahaa... du menar såå, haha. Den gamla var inte riktigt vad jag hoppades på och såldes för två månaders sen. Jäklar vilka proportioner allt fick... Nu jäklar ska det jagas i rookie. Själv då? Ska du köra?

Nja. Det blir nog mest Barnvagnskörning för min del iår.

Kanske en bandag eller 2 och så kan man ju vara utfyllnad i något ERF om det är någon som är 1 man kort.

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Pratade med folk som ansvarar över falkenbergs motorbana idag på mässan om att jag vill ha träning varje onsdag i sommar, och dom sa att om man hade license så skulle det bli träning varje vecka :yoparty

Last edited:
Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...