Pacman
Gudomlig sporthojare
Jao men man kan svetsa bort den 4e cyl eller nåt, så den går som en riktig hoj
Fast då skulle den bara bli en 450, så det är väl en halvbra idé.
Jao men man kan svetsa bort den 4e cyl eller nåt, så den går som en riktig hoj
Äntligen börjar hojen ta form
Sweet. Ska du ha gummisnoddarna kring handleden så du inte tappar bort den i lecahavet?
Äntligen börjar hojen ta form
Är det den hojen du ska ge till mig i födelsedagspresent?
Ja! Vill du ha den inramad eller som poster?
http://www.blocket.se/vi/18562008.htm?ca=15_s Ni racefantaster, verkar detta va en ok hoj? Har stått till salu ganska længe så man blir ju lite fundersam.
Svårt att säga om den är bra eller dålig utan att ha sett den i verkligheten. Den varkar ju vara ganska standard med kraschkåpor. Frågan är om den är regbar? Eller du kanske bara skall ha den till bankörning. Skall du bara ha den till bankörning så funkar den nog fint.
Här finns ju en liknande som är lite nyare (och lite dyrare) http://www.sporthoj.com/annonser/?id=24898 Men den vet jag är i bra skick
HAr sneglat lite på den me.. Sp ram vad skiljer den från en original, styvare sving?
Vad innebär det att en hoj inte är regbar? Kan man inte bara sätta på vanliga kåpor med skylthållare och hål för strålkastare och sen bara ställa på den?
Vad innebär det att en hoj inte är regbar? Kan man inte bara sätta på vanliga kåpor med skylthållare och hål för strålkastare och sen bara ställa på den?
börjar närma sig...
Ingen skillnad mot en "orginal" R1 06.! blabla bla
japp är iaf serie anmäld till BOTT men har inte en aning hur jag jobbar så inget bokat ännu
fan ska bli skoj att race lite igen även om det är i BOTT
skillnaden på Slas hoj är att det är gaffeln och bromsarna med sex kolvs ok på från 2008 den hojen är ett grymt bygge helt igenom gången finns ingen som har sådan puts och perfektion som slas har på sina r1r
hade köpt den själv om den hade vart reg bar men efter som SMC kräver att våra hojar ska vara försäkrade så sprack det där
Kul med ny hoj! Men BOTT!? bara gamla gubbar där ju Kör rookie 1000
Kul med ny hoj! Men BOTT!? bara gamla gubbar där ju Kör rookie 1000
den kalendern passar dessvärre inte alls som det ser ut just nu sen är det ju dyrare än bott med jag kör bara för skoj nu iår har inga planer alls på att satsa 100 % på tävlandet iår bara för roligt
BOTT passar mig fint även om jag lär ha den hojen som är mest std inte ens ett slipon på den
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |